news-details

نائب قهرمانى هادى و حمله به صفحه لنسفورد

بدنساز سرشناس ایران در اقدامی عجیب پس از نایب قهرمانی استیج را ترک کرد و سپس در پستی بحث برانگیز احتمالا مربی خود را عامل از دست رفتن قهرمانی تلقی کرد.

به گزارش نود پرس، هادى چوپان امروز يكى از محبوب‌ترين ورزشكاران ايران به شمار مى‌رود، کسی با عناوين و افتخارات بسيار كه رسيدن به آن كار راحتى نيست، كسى كه به عنوان مدافع قهرمانى مسترالمپياى سال قبل پا در آوردگاه امسال گذاشت.

كسب مقام نائب قهرمانى مسترالمپياى ٢٠٢٣ در شب گذشته توسط هادى و به چنگ آوردن عنوان قهرمانى توسط حريف آمريكايى درك لانسفورد دو اتفاق مهم را رقم زد.

در ابتدا هادى چوپان با انتشار پستى شرمندگى و عذرخواهى خطاب به مردم از خنجر پنهانى فرو رفته در پهلوى خود سخن گفت كه حتى مى توان آن را كنايه به مربى خود "هنى رامبد" برداشت كرد. و يا انتشار استورى به نحوى كه انگار او ديگر قصد حضور در اين سطح را با توجه به جمله هاى پايانى ندارد.

1949808

چوپان در اينستاگرام خود نوشت: با سلام، من شرمنده و سرشكسته ى مردم ملت ميهنم هستم. با تمام دنيا جنگيدم. قدرتم به همه چيز رسيد جز آن خنجرى كه نفهميدم از كجا به پهلوهايم فرو رفت. حلالم كنيد اگر لياقت آن چيزى كه لياقت شما بود را نتوانستم به ارمغان بياورم. شرمنده تمام مردم و نام كشورم ايران هستم.
به اميد سربلندى ايران و آيندگان و بعد از من بدرود هادى چوپان بدرود.

آيا با توجه به مشترك بودن مربى نفرات اول و دوم مستر المپياى امسال، منظور هادى چوپان بعد از كسب نائب قهرمانى كنايه به هنى رامبد است؟
جواب اين سوال بى شك در روزهاى آتى مشخص خواهد شد و شايد هادى از مباحث ديگرى پرده بردارى كند.

البته سوال ديگر با توجه به نحوه ى خداحافظى هادى چوپان با مردم در پستى كه ساعتى بعد از كسب نایب قهرمانى منتشر كرد هم اين است كه آيا او قصد كناره گيرى از رقابت حرفه اى در سال‌هاى بعد را دارد؟

و اما موضوع مهم دوم باز هم حمله وسيع و خجالت‌آور  عده‌ای به صفحه ى اينستاگرام درك لانسفورد است که الفاظی تند را پای آخرین پست او کامنت کردند. كارى كه پيش از این نمونه‌هاى بيشمارى داشته است از جمله حمله به صفحه‌ى لئونل مسى پس از قرعه‌کشی جام جهانی. 

البته واکنش چوپان هم به نایب قهرمانی و خود رقابت چندان ورزشی نبود و رقبایش را روی استیج شوکه کرد. 
عجب صبحی داشت ورزش ایران!

1949807

به اشتراک گذاری این مطلب!