news-details

خطیبی : نه انتخاب کردیم و نه اصلا میزبان بودیم !

رسول خطیبی تاکید دارد تا انتهای فصل هیچ تیمی نخواهد توانست مقابل پرسپولیس به این اندازه صاحب موقعیت گل بشود.

به گزارش نود پرس، رسول خطیبی، سرمربی تیم پیکان تهران، که شاگردانش علی‌رغم بازی زیبا جلوی پرسپولیس نتیجه خوبی نگرفتند در نشست خبری پس از بازی حاضر شد. صحبت‌های او را می‌خوانید:

بولت سرشاخهاستقبال در قزوین خیلی خوب بود
تشکر می‌کنم از میزبانی استان قزوین و باشگاه شمس آذر و مردم خوب قزوین که واقعا استقبال خوبی کردند و بازی خوبی دیدند. هر دو تیم هم راضی بودند، امیدوارم که استادیوم همیشه پر شود و مردمش شاد باشند.

بولت سرشاخههشت موقعیت جلوی پرسپولیس داشتیم
با تیمی بازی داشتیم که اسمش پرسپولیس است و چندین دوره قهرمان شده است‌‌. تیم جوان و بازیکنان زیر ۲۰ سال داشتیم و یکی-دو بازیکن باتجربه‌. ما برای فوتبال بازی کردن آمده بودیم و خدا را شکر می‌کنم که واقعا تیمم فوتبال بازی کرد. به جرئت می‌توانم بگویم که تا آخر فصل هیچ تیمی جلوی پرسپولیس انقدر موقعیت گیرش نمی‌آید. ما حدود هفت، هشت موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم و آنها پنج موقعیت. آنها دوتایش را زدند و پنالتی جداست و ما از موقعیت‌هایمان یکی را گل کردیم. این به تیم جوان‌مان برمی‌گردد.

بولت سرشاخههیچ تیمی دیگر اینقدر موقعیت جلوی پرسپولیس نخواهد داشت
بازیکنان ما هم زیبا بازی کردند. باز هم می‌گویم هیچ تیمی را نخواهید دید که تیمی جلوی پرسپولیس اینقدر موقعیت گیرش بیاید. بازیکنان خط جلویمان اگر مقداری باتجربه بودند و از خود گذشتگی داشتند بازی برعکس می‌شد و می‌توانستیم برنده بشویم. در کل به تیم آقا یحیی تبریک می‌گویم و امیدوارم این فوتبال زیبایمان تبدیل به برد بشود.

بولت سرشاخهبازیکنانم پخته شوند این بازی‌ها را می‌بریم
شکل کاری بنده این است که فوتبال دفاعی دوست ندارم و دوست دارم فوتبال زیبا از تیمم ببینند‌. از این بابت راضی هستم از تیمم‌. این بازیکنان جوان در آینده حرف‌های زیادی خواهند داشت. همین بازیکنان پخته‌تر بشوند این بازی‌ها تبدیل به برد خواهد شد.

بولت سرشاخهباشگاه پیکان دست به کار بزرگی می‌زند
فلسفه باشگاه پیکان به چیزهایی که دوست دارم نزدیک است. امسال ما تیم را جوان‌تر کرده‌ایم. باشگاه پیکان قطعا پنج-شش سال می‌تواند از این بازیکنان استفاده کند. تیم‌مان قطعا در لیگ می‌ماند ولی برنامه من و باشگاه برای بازیکن سازی است. امسال مطمئنم هفت-هشت بازیکن اسم‌شان بزرگ می‌شود. کار بزرگی برای جامعه فوتبال انجام می‌دهیم. پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور پول دارند و بازیکن بزرگ می‌گیرند و این زحمات باشگاه پیکان است که بازیکنان به تیم‌های بزرگ می‌روند.

بولت سرشاخهما انتخاب نکردیم و میزبان هم نبودیم!
ما اصلا میزبان نبودیم! ما از هیچ لحاظ میزبان نبودیم. من نمی‌خواهم باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ را زیر سوال ببرم، ولی اولویت اولمان اراک بود بعد قزوین و کرج. ما انتخاب نکردیم و افراد دیگر انتخاب کردند. تیم پرسپولیس قبل از ما می‌دانست در قزوین میزبان هستیم. باید تیم‌های جوان را حمایت کنید. چون هوادار نداریم باید این موضوعات پیش بیاید؟ بعضی موارد را در این چند روز دیدم، فکر نکنند قدرت دارند که این کارها را می‌کنند. پشت پرده فوتبال خیلی از اتفاقات می‌افتد. پشت پرده و قدرت! (با خنده)

1941680

بولت سرشاخهقول دادند دستگردی را برسانند
ما هم از میزبانی تشکر کردیم، ما جاهای دیگر را گفته بودیم و قزوین هم گفته بودیم ولی ما انتخاب نکردیم. برای بازی مس رفسنجان استادیوم دستگردی قول داده تا پنجم به ما تحویل بدهند. برای لیگ برتر نمی‌گوییم ایده‌آل بود ولی این زمین از خیلی زمین‌ها بهتر بود.

بولت سرشاخهنمی‌توانم به بازیکنانم بگویم روی زمین بیفتید!
ما می‌توانستیم ببریم، ولی بازیکنان آنها از خود گذشتگی کردند. تیم ما اگر قدرت نداشت این‌همه موقعیت گیرش نمی‌آمد. خیلی از مربیان این کار را می‌کنند، ولی من نمی‌توانم به بازیکنانم یاد بدهم در هجده جمع شوند و روی زمین بیفتند. هواداری که بازی را نگاه می‌کند باید بگوید تیم رسول خطیبی فوتبال بازی می‌کند، نه اینکه مثل بعضی آقایان به بازیکنانم بگویم روی زمین بیفت! حتی هواداران پرسپولیس هم از بازی ما لذت بردند.

به اشتراک گذاری این مطلب!