news-details

قاتل داریوش مهرجویی و همسرش کیست؟/ باجناق‌ها آدمکش اجیر کردند/ انگیزه هم فاش شد

باجناق های داریوش مهرجویی بخاطر اختلافات مالی طراحان اصلی جنایت بودند و با اجیرکردن ۳ آدمکش از اتباع بیگانه دست به این قتل فجیع زدند. قاتل اصلی یکی از آدمکش ها بوده که اعتراف کامل داشته است و باجناق ها معاونت در قتل و آمریت داشته اند.

ساعت۱۱ و ۳۵ دقیه شب سه شنبه بود که خبر بازداشت قاتل داریوش مهرجویی که یک نفر بود را منتشرشد و این درحالی بود که در همان دقایق نخست مشخص بود این بازداشتی قاتل اصلی است و با اعترافات مظنوان قبلی بازداشت شده است.

بازداشت باجناق های داریوش مهرجویی از روز اول جنایت

از روز نخست قتل داریوش مهرجویی و همسرش برخلاف خیلی از گمانه زنی ها پلیس به سرنخ هایی رسید که در آن قتل از میان آشنایان داریوش مهرجویی و همسرش بوده است و در همان ابتدا ۳ مرد از بستگان وحیده محمدی فر - ۲ باجناق و یکی از بستگان دورشان - بازداشت شدند و تیم تحقیق ساعت ها از این ۳ مظنون که دارای اختلافات مالی با داریوش مهرجویی بودند بازجویی کردند و در حالی که جزو مظنونان اصلی به حساب می آمدند کارآگاهان فقط در این شاخه متمرکز نشدند و با فرضیه ها و یافته های جدید به مظنون گیری ۷ نفر دیگر پرداختند .

بعد از اینکه دست داشتن مظنونان اولیه در قتل داریوش مهرجویی و همسرش پررنگ تر شد همزمان با داده های مظنونان دیگر پرونده پلیس به سرنخ هایی قوی دست یافت و با بازداشت ۲ مظنون دیگر تعداد مظنونان به ۹ نفر رسید.

در این مرحله بود که کارآگاهان توانستند به قاتل اصلی برسند و با اعترافات مظنونان اصلی که همان باجناق ها بودند مشخص شد ۳ اجیر شده از اتباع بیگانه در این قتل دست داشته اند که تنها یکی از آنها قاتل اصلی بوده است و همین کافی بود تا عصر سه شنبه قاتل اصلی بازداشت شود و با اطمینان از اینکه آخرین مظنون قاتل اصلی است به تحقیق از او پرداختند و همان شب آشکار شد که او قاتل است.

همان شب خبر بازداشت قاتل اصلی منشر شد حالا بعد از گذشت ۲ روز دفتر سخنگوی ناجا با تایید خبر بازداشت قاتل اصلی داریوش مهرجویی و همسرش صراحتا اعلام کرده است که قاتل دو روز پیش یعنی همان روز انتشار خبرش بازداشت شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!