news-details

لبخند مورایس به مشکلات فوتبال ایران

ژوزه مورایس با وجود تمام مشکلاتی که در فصل جدید فوتبال ایران با آنها روبرو بوده، هیچ وقت سعی در گلایه و اعتراض و بهانه جویی نداشته است.

به گزارش نود پرس ، شب گذشته سپاهان در شرایطی مقابل صنعت نفت آبادان صف آرایی کرد که چند روز قبل‌تر اتفاق نادر و عجیبی را در دیداری که قرار بود برابر الاتحاد برگزار کند، تجربه کرده بود. مورایس وشاگردانش در مصاف سرنوشت‌ساز برابر نماینده متمول عربستانی با تمام ستاره‌هایش در حضور پرشور هواداران‌شان آماده رقم زدن اولین پیروزی آسیایی فصل بودند، که اتفاقاتی رقم خورد و بازی درنهایت برگزار نشد.

مورایس در کنفرانس خبری پیش از مصاف با صنعت نفت سعی نکرد با نگاه بهانه جویانه به اتفاقات بازی الاتحاد نگاه کند، تا در صورت ناکامی بتواند پشت حواشی‌ای آن مسابقه پنهان شود. 

1937536

وقتی دیدار برابر صنعت نفت شروع شد، سپاهانی‌ها یک تیم کاملا هجومی و منسجم نشان دادند که با وجود مصدومیت یکی دو بازیکن کلیدی و استفاه از محمد قربانی در قلب خط دفاعی، در دفاع و حمله منسجم نشان دادند و در پایان با نتیجه قابل توجه 4 بر یک میهمان خودشان را بدرقه کردند.

این پنجمین پیروزی پیاپی سپاهان در مسابقات فصل جاری لیگ برتر بود. آنها پیش‌تر موفق به شکست تراکتور، ذوب‌آهن، استقلال و پیکان شده بودند و شب گذشته هم به راحتی و اقتدار بالایی صنعت نفت را از پیش رو برداشتند.
در این بین حتما باید رویکرد حرفه‌ای مرد پرتغالی سپاهان مورد توجه ویژه قرار بگیرد؛ مربی‌ای شناخته شده که کارنامه کردن در باشگاه‌های درجه اول اروپا نظیر رئال مادرید، اینتر و چلسی را دارد، اما مشکلات و حواشی‌ای که در فصل گذشته و به ویژه در هفته‌های اخیر برای تیمش ایجاد شده، هیچ گاه سبب نشده تا او از هدف اصلی‌ای که در ذهن دارد، دور شود.

1937537

به اشتراک گذاری این مطلب!