news-details

ليگ اروپا، اميدواری در وقت های اضافه!

بعد از اينكه فراگيري ويروس كرونا، مسابقات دور يك شانزدهم ليگ اروپا را هم تعطيل كرد، امشب و در ادامه از سر گيري اين رقابت ها...

بعد از اينكه فراگيري ويروس كرونا، مسابقات دور يك شانزدهم ليگ اروپا را هم تعطيل كرد، امشب و در ادامه از سر گيري اين رقابت ها، شاهد برگزاري يك ديدار جذاب در دور يك شانزدهم خواهيم بود، 
جايي كه سويا برابر رم صف آرايي خواهد كرد.
جدالي كه پيش از اين قرار بود بازي رفت آن در ماه مارس برگزار شود، حالا و فقط در يك تك ديدار حذفي، آن هم در دويسبورگ آلمان در ام اس وي آره نا انجام خواهد شد.
نكته جالب توجه اينجاست كه هر دو تيم، ليگ را با هفتاد امتياز به پايان رساندند اما يكي با سيزده امتياز اختلاف نسبت به صدرنشين در جايگاه پنجم سري آ، و ديگري با هفده امتياز نسبت به تيم اول جدول و در جايگاه چهارم ليگا.
نگاهي به عملكرد دو تيم در طي هفته هاي اخير ثابت خواهد كرد كه جدالي سخت و البته جذاب را پيش رو خواهيم داشت، جايي كه سويا با تكيه بر ركورد هفده بازي بدون شكست به دويسبورگ رسيده و در سوي مقابل، رم، در آخرين بازي سري آ، يوونتوس قهرمان را از پيش روي برداشته و با روحيه اي مضاعف پاي به اين ميدان مي گذارد.

 

 

اين ديدار براي رم بسيار پر اهميت خواهد بود، چراكه تنها راه تيم پايتخت نشين براي حضور در ليگ قهرمانان فصل آينده، از غلبه بر پرافتخارترين تيم اين جام يعني سويا آغاز مي شود و با فتح همين جام نيز به سرانجام مي رسد.
از طرف ديگر سويا اما با قرار گرفتن در جايگاه چهارم جدول ليگا اسپانيا، حضورش را در ليگ قهرمانان فصل بعد تضمين كرده، تيمي كه از سال ٢٠١٣ تا ٢٠١٦ بر تخت قهرماني اين جام تكيه زده بود، حالا شايد به دنبال كسب ششمين عنوان قهرماني خودش در ليگ اروپا مي گردد تا ركوردش بيشتر از پيش دست نيافتني شود، و اين يعني كار سخت شاگردان فونسكا براي عبور از لوپتگي و رستگاري در وقت هاي اضافي رسيدن به UCL فصل آينده.
برنامه ديدارهاي امشب
سويا - رم ٢١:٢٥
لوركوزن - رنجرز ٢١:٢٥
وولوز - المپياكوس ٢٣:٢٠
بازل - اينتراخت ٢٣:٣٠

 

محمد رضا علیپور_ مجری شبکه ورزش 

به اشتراک گذاری این مطلب!