news-details

پشتک وارو و سقوط، میزبانی ارومیه با صحنه‌های عجیب!

فینال قهرمانی والیبال آسیا صحنه‌های عجیب کم نداشت و شاید یکی از آنها صحنه سقوط دو هوادار به داخل زمین باشد.

به گزارش نود پرس اتفاقات تعجب برانگیز در سالن والیبال شهر ارومیه کم نبودند. هواداران که از نمایش تیم ملی عصبانی بودند در حرکتی اعتراضی تیم ژاپن را تشویق کردند. مربیان تیم ملی نشانی از ناراحتی بابت شکست در فینال آن هم مقابل چشم هواداران خودی نداشتند، گزارشگر بازی بابت باخت در فینال به مخاطبان تبریک گفت و... 

اما در مراسم اهدای جوایز بهترین‌های مسابقات اتفاقی افتاد که هرچند شاید حادثه‌ای بود که ریشه در بی نظمی و عدم رعایت برخی مسایل مربوط به برگزاری مسابقات بود اما در عمل تبدیل به یک تکه کمدی و خنده دار شد. 

1916172

در حالی بازیکنان برتر مسابقات نامشان اعلام می‌شد و یکی یکی از بیرون وارد سالن شده و به سمت سکو می‌رفتند در زمان حضور بازیکن تیم ملی چین که قصد داشت بازیکن بهترین لیبروی جام را بگیرد اشتیاق چند هوادار کار دستشان داد.

بازیکنان برتر طبق رسم دستشان را به دست هوادارانی که به نشانه تبریک جلو آمده می‌زنند و رد می‌شوند اما دو هوادار که احتمالا جوان باشند، آنقدر برای این کار اشتیاق داشتند و البته آنقدر فشار ازدحام تماشاگران در آن قسمت زیادی بود که کله معلق شده و با یک حرکت خنده دار از روی میله‌های سکو به این سمت و داخل زمین افتادند. 

البته بازیکن چینی آنقدر حواسش به گرفتن مدال بود که احتمالا این صحنه را ندید و یا توانست خودش را ندیدن بزند اما ویدئوی این صحنه خیلی زود در فضای مجازی وایرال شد. 
البته آنطور که از تصاویر برمی‌آید خوشبختانه اتفاق بد یا مصدومیتی برای این دو هوادار پیش نیامده باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب!