news-details

بررسی حاشیه های حساس ترین بازی هفته در اصفهان

حساس‌ترین دیدار هفته سوم با پیروزی شاگردان مورایس همراه بود. دیداری پرحاشیه که حواشی آن چند روز پیش از بازی آغاز شده بود.

به گزارش نود پرس، اولین حاشیه این دیدار مربوط به پوستری بود که باشگاه استقلال برای این بازی منتشر کرده بود که باعث واکنش‌های منفی فراوانی در شبکه‌های اجتماعی از سوی هواداران سپاهان شده بود.
اما پوستر منتشر شده باشگاه استقلال خیلی زود فراموش شد و بزرگترین دغدغه هواداران سپاهان شرایط روحی پیام نیازمند بعد از فوت ناگهانی پدرش بود، ژوزه مورایس در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حضور نیازمند در دروازه سپاهان را به خود نیازمند واگذار کرد و اعلام کرد پیام هر تصمیمی برای این بازی بگیرد از او حمایت می‌کنم.

پس از رسیدن اتوبوس سپاهان به نقش جهان اولین بازیکنی که برای گرم کردن به چمن نقش جهان آمد پیام نیازمند بود که مورد تشویق‌های بی امان هواداران سپاهان و استقلال قرار گرفت و صحنه‌های به یادماندنی در حافظه تاریخی فوتبال ایران ثبت کرد.
پس از نیازمند سید حسین حسینی و بهزاد غلامپور به زمین چمن نقش جهان آمدند و پیش از گرم کردن با در آغوش گرفتن نیازمند در غم از دست دادن پدرش با او همدردی کردند.

اما ورود بازیکنان استقلال به چمن نقش جهان حاشیه جالب دیگری هم داشت، هواداران سپاهان که در فصل نقل و انتقالات بار‌ها علاقه خود به حضور دوباره مهرداد محمدی در سپاهان را نشان داده بودند بار دیگر به یاد روز‌های حضور محمدی در سپاهان او را تشویق کردند.
نیمه نخست این دیدار دو تیم رقابت نزدیکی برای فتح دروازه حرف داشتند تا اینکه یکی از بزرگترین حواشی چند فصل گذشته فوتبال در کنار زمین رخ داد.

1914944

در دقیقه پایانی نیمه نخست ارسال رامین رضاییان روی دروازه استقلال و برخورد توپ به دست ایمان سلیمی باعث شد کوپال ناظمی این حرکت را پنالتی تشخیص دهد، پس از اعلام پنالتی ناگهان صدای انفجار مهیب نارنجک دست ساز در ضلع شمال غربی نقش جهان باعث مصدومیت یکی از عکاسان کنار زمین شد تا این اتفاق به همراه اعلام پنالتی برای سپاهان آغازگر التهاب روی سکو‌های و کنار زمین چمن نقش جهان باشد. التهابی که باعث شد محمدعلی زارع، پزشک استقلال که برای کمک به عکاس مصدوم آمده بود با برخورد عکاسان مواجه شد.

صدای آژیر آمبولانس، التهاب سکوها، اضطراب و عصبانیت عکاسان، درگیری عکاسان با پزشک استقلال همه و همه باعث به وجود آمدن جوی خاص در نقش جهان شده بود.
پس از وقفه‌ای چند دقیقه‌ای ضربه پنالتی سپاهان توسط رضا اسدی در ریباند به تنها گل این بازی تبدیل شد و نیمه نخست و پرحاشیه این دیدار با برتری اصفهانی‌ها خاتمه یافت.

نیمه دوم این دیدار هم تحت تاثیر حوادث نیمه نخست قرار داشت و گاه و بی گاه شاهد التهاب سکو‌ها بودیم و در نهایت این دیدار با همان تک گل رضا اسدی پایان یافت.
اما سوت پایان این دیدار پایان حواشی را به همراه نداشت، خبرنگاران اصفهانی در اعتراض به رفتار هواداران استقلال و مصدومیت شهرام شریفی عکاس روزنامه نصف جهان در حمایت از او کنفرانس سرمربی استقلال را تحریم کردند و از سالن کنفرانس خارج شدند اما خبرنگارانی که از تهران برای پوشش این دیدار آمده بودند سالن کنفرانس را ترک نکردند.

1914946

کنفرانس خبری جواد نکونام و مصاحبه‌ها بازیکنان استقلال در میکسدزون هم تحت تاثیر پنالتی سپاهان بود استقلالی‌ها معتقد بودن پیش از خطای دست سلیمی مهاجم سپاهان روی بازیکن استقلال مرتکب خطا شده بود، همین اعتراضات باعث شد روزبه چشمی به دلیل صحبت هایش در میکسدزون تا اطلاع ثانوی در حضور در میادین فوتبال محروم شود و مدیران روابط عمومی دو باشگاه نیز محروم شدند.
به نظر می رسد حواشی این دیدار به این زودی خاتمه نیابد و در روز های آینده هم باید منتظر واکنش هر دو باشگاه نسبت به اتفاقات این دیداد باشیم.

1914948

به اشتراک گذاری این مطلب!