news-details

آسمان لیگ آبی شد

در یکی از بازی‌های مهم هفته نخست لیگ برتر، تیم صنعت نفت پذیرای استقلال است.

به گزارش نود پرس، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۲۱:۳۰ در اولین بازی خود در فصل جدید در خانه صعنت نفت به میدان خواهد رفت. دیداری که در آن از استقلال مدل جواد نکونام رونمایی خواهد شد. 

ترکیب استقلال:سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور (سبحان خاقانی 75)، آرش رضاوند، جعفر سلمانی (پیمان بابایی 81)، کوین یامگا (مهرداد محمدی 75) و ارسلان مطهری(آرمان رمضانی 81)

ترکیب صنعت نفت: فهد طالب، میثم تهیدست، عباس قاسم، امیرمحمد پناهی، یوسف وکیا، رحیم آلبوغبیش، حکیم نصاری(عقیل طلیلی ۶۸)، طالب ریکانی(صادق صادقی 68)، حسین شنانی، احمد شریعت‌زاده(فاخر تهامی ۶۲)، علی یوسف

داوران: موعود بنیادی‌فرد، محمدرضا منصوری، قهرمان نجفی، میثم حیدری

ناظر بازی: ایرج نظری

کارت زرد: حسین مرادمند(۳)

کارت قرمز:-

گل‌های بازی: آرش رضاوند(۳٠)، ارسلان مطهری(۴۷)، صالح حردانی(۵۹)

باگزارش مهمترین اتفاقات و حواشی این بازی با ما همراه باشید/ در حال تکمیل... 

نیمه اول: 

*بازی با یک دقیقه سکوت به خاطر درگذشت محمدرضا عجمی‌پور، بازیکن جوان صنعت نفت آغاز شد.

دقیقه ۲: با یک پاس پشت دفاع بازیکنان صنعت نفت در حوالی محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شدند که مرادمند مهاجم صنعت نفت را با خطا متوقف کرد و با دریافت کارت زرد از داور مسابقه جریمه شد. 

دقیقه ۸:ضربه سر مرادمند از روی کرنر ارسالی مهدی‌پور را مدافع نفت از منطقه خطر دور کرد. 

دقیقه ۱۶: در نزدیکی‌های محوطه جریمه صنعت نفت، کوین یامگا از جناح چپ صاحب توپ شد و با ارسال توپ به داخل محوطه جریمه سبب ضربه سر خطرناک ارسلان مطهری شد که این ضربه سر توسط فهد طالب با شبرجه‌ای درازکش مهار شد. 

دقیقه ۲۷: یک استارت تماشایی از سوی ابوالفضل جلالی، مدافع چپ تیم استقلال ضدحمله‌ای را برای این تیم شکل داد که با درایت حکیم نصاری و مدارا کردن جلالی این موقعیت از کف استقلالی‌ها رفت. 

دقیقه ۳٠ (گل استقلال):بازیکنان استقلال در محوطه جریمه تیم صنعت نفت از روی پرتاب اوت ابوالفضل جلالی بر اثر یک فعل و انفعال صاحب توپ شدند و آرش رضاوند با بهره بردن از آشفتگی خط دفاع صنعت نفت با ضربه‌ای سرضرب و مهلک دروازه این تیم را گشود تا زننده گل اول استقلال در لیگ ۲۳ باشد. 

Volume 90%

 

 

گل اول استقلال به صنعت نفت توسط آرش رضاوند

دقیقه ۳۸:احمد شریعت‌زاده در محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و با از پیش رو برداشتن دو مدافع پیش روی خود به سمت دروازه سیدحسین حسین شوت‌زنی کرد که توپش با اختلاف کمی و به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: از روی پرتاب ابوالفضل جلالی در محوطه جریمه ارسلان مطهری صاحب توپ شد که با دخالت مدافع صنعت نفت نقش بر روی زمین شد اما داور مسابقه نظری به اعلام پنالتی نداشت. صحنه‌ای که مشکوک به نظر می‌رسید. 

*برای نیمه اول ۴ دقیقه زمان تلف شده منظور شد. 

نیمه دوم؛ 

دقیقه ۴۷ (گل دوم استقلال): در حالی که تنها دو دقیقه از شروع نیمه دوم سپری شده بود ابوالفضل جلالی با ارسالی دقیق بر روی سر ارسلان مطهری او را در محوطه جریمه صنعت نفت صاحب توپ کرد و مطهری هم با ضربه سری تماشایی گل دوم تیمش را به ثمر رساند. 

Volume 90%

 

 

گل دوم استقلال

دقیقه ۵۸(گل سوم استقلال):صالح حردانی از روی پاس دقیق ارسلان مطهری در محوطه جریمه صنعت نفت ضاحب توپ شد و با ضربه‌ای زمینی و سرکش به شکل تماشایی برای سومین مرتبه دروازه فهدطالب را گشود. 

دقیقه ۶۳:ضربه ایستگاهی که در فاصله چندین متر به محوطه جریمه استقلال برای صنعت نفت به دست آمده بود با ارسال طالب ریکانی به سمت دروازه استقلال فرستاده شد که با پرواز بلند سیدحسین حسینی این توپ خطری بر روی دروازه استقلال نداشت. 

دقیقه ۷۰:علی یوسف مهاجم عراقی صنعت نفت با حرکتی ویران‌کننده وارد محوطه جریمه استقلال شد و با ضربه‌ای مهلک دروازه استقلال را مورد هدف قرار داد که توپش با برخورد به سر ابوالفضل جلالی به شکلی خطرناک به کرنر  رفت. 

* برای نیمه دوم 7 دقیقه زمان تلف شده اعلام شد.  

دقیقه ۴+۹٠: آرمان رمضانی از روی سانتر عالی ابوالفضل جلالی در محوطه جریمه صنعت نفت صاحب توپ شد و با ضربه‌ای سرضرب توپ را به سمت دروازه فهدطالب شلیک کرد که توپ با اختلاف ناچیزی از بالای تیر افقی به بیرون رفت. 

به اشتراک گذاری این مطلب!