news-details

آلومینیوم حریف قهرمان نشد/برد اقتصادی شاگردان گل محمدی

پرسپولیس در ایستگاه اول لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک به زمین مسابقه رفته است.

هفته اول لیگ برتر

چهارشنبه 18 مرداد

پرسپولیس - آلومینیوم ساعت 19:30

ورزشگاه: آزادی تهران

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر پذیرای آلومینیوم اراک است و برای استارت قدرتمند برای قهرمانی باید تیم جوان مجتبی حسینی را شکست دهد. 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی زادگان، سروش رفیعی (مسعود ریگی 63)، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی (محمد عمری 86)، میلاد سرلک (سینا اسدبیگی 86)، دانیال اسماعیلی فر، وحید امیری، شهاب زاهدی (امید عالیشاه 63)، سعید صادقی

ترکیب آلومینیوم: احمد گوهری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی زاده (عارف حاجی عیدی 74)، امین جهان کهن، مرتضی تبریزی، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، میلاد فخرالدینی، میلاد بدرقه، محمد مهدی لطفی

کارت زرد:

میلاد فخرالدینی (8) علیرضا نقی زاده (4+45)

کارت قرمز: -

گلهای بازی:

علی نعمتی (38)

نیمه اول:

دقیقه 3: ضربه مرتضی تبریزی از زاویه بسته به راحتی در آغوش علیرضا بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 5: شوت از راه دور سعید صادقی توسط گوهری مهار شد.

دقیقه 16: موقعیت خوب در حال فراهم شدن برای بازیکنان پرسپولیس بود ولی خطای شهاب زاهدی باعث شد موقعیت از دست برود.

دقیقه 21: شوت محکم دانیال اسماعیلی فر توسط احمد گوهری برگشت داده شد و در ادامه هم ضربه پورعلی گنجی به مدافعان آلومینیوم اراک برخورد کرد و توپ به کرنر رفت.

دقیقه 35: ارسال نقی زاده با دخالت کنعانی زادگان مواجه شد و تبدیل به کرنر شد.

(گل اول پرسپولیس) دقیقه 38: علی نعمتی با فرار از پشت مدافعان آلومینیوم در موقعیت تک به تک با احمد گوهری قرار گرفت و با یک ضربه چیپ دروازه آلومینیوم را باز کرد.

دقیقه 39: بیرانوند با خروج از محوطه جریمه قصد داشت توپ را دور کند اما مرتکب اشتباه شد و در ادامه بازیکن آلومینیوم موفق به کنترل توپ نشد.

دقیقه 43: سانتر خطرناک دانیال اسماعیلی فر به درون محوطه آلومینوم با ضربه سر وحید امیری همراه شد اما توپ راهی به چارچوب دروازه نداشت و تبدیل به اوت شد.

دقیقه 44: حرکت خوب تیمی بازیکنان میهمان به میلاد فخرالدینی ختم شد و ضربه خطرناک این بازیکن از زاویه بسته با اختلاف اندک از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

* برای نیمه اول بازی، سه دقیقه وقت تلف شده در نظر گرفته شد.

دقیقه 3+90: ضربه مرتضی تبریزی با اختلاف نسبتا زیاد از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

نیمه دوم:

* لحظاتی بعد از سوت شروع بازی نور ورزشگاه کم شد و داور برای لحظاتی بازی را متوقف کرد اما در نهایت دستور به ادامه مسابقه داد.

دقیقه 51: حرکت خوب بازیکنان میهمان به مهدی لیموچی منجر شد و ضربه خطرناک این بازیکن از زاویه بسته به شکلی نفس گیر از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 58: پرسپولیسی‌ها بعد از توپ گیری در موقعیت مناسب حمله قرار گرفتند و وحید امیری با یک پاس خوب توانست شهاب زاهدی را صاحب توپ کند اما ضربه نهایی این بازیکن دقت لازم را نداشت و راه به جایی نبرد.

دقیقه 62: شوت پای راست مهدی لیموچی از درون محوطه پرسپولیس به شکلی خطرناک زده شد اما بیرانوند به خوبی توپ را دفع کرد و دروازه پرسپولیس را نجات داد.

دقیقه 63: سانتر دانیال اسماعیلی فر ابتدا توسط احمد گوهری به صورت ناقص دفع شد و در حالی که چیزی نمانده بود تبدیل به موقعیتی خطرناک برای قرمزها شود، این دروازه‌بان مجدد توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 69: شوت میلاد فخرالدینی بعد از برخورد به مدافع پرسپولیس به شکلی نفس گیر تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 80: ضربه ایستگاهی میلاد فخرالدینی با مشت علیرضا بیرانوند دفع شد.

دقیقه 88: محمد عمری با سرعت وارد محوطه آلومینیوم شد اما نتوانست آنطور که باید به توپ ضربه بزند و این موقعیت پرسپولیس از دست رفت.

دقیقه 90: شوت سعید صادقی از پشت محوطه جریمه توسط گوهری دفع شد و ضربه برگشت را وحید امیری نتوانست استفاده کند و ضربه این بازیکن از بالای دروازه راهی اوت شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!