news-details

راهکار شگفت انگیز مدیران سابق استقلال؛ پاره کردن قرارداد قبلی بازیکنان!

پاره کردن قرارداد. این تازه‌ترین استراتژی مدیریتی در فوتبال ایران است.

به گزارش نود پرس، قراردادهای بازیکنان استقلال که تابستان سال گذشته توسط تیم مدیریتی مصطفی آجورلو بسته شده، آنقدر عجیب و سنگین بوده که باعث دردسرهایی برای مدیران بعدی این باشگاه شده است.

 حالا که بحث سقف بودجه مطرح شده، یکی از کارهای جواد نکونام به جای تمرکز روی مسائل فنی تیمش، چانه‌‍زنی با بازیکنان برای عقد قراردادی با قیمت عرف و معقولانه بوده است.

جدا از نکونام، حجت کریمی و علی امیری هم درگیر چنین پروسه‌ای شده بودند منتها شنیده شده این وسط یک اتفاق عجیب رخ داده است.

آنطور که سایت روزنامه خبرورزشی نوشته، ظاهرا یکی از مدیران قبلی استقلال، در جریان مذاکره با یکی از هافبک‌های این تیم که قرارداد 25 میلیاردی داشته، از او درخواست می‌کند 10 میلیارد از این مبلغ کم کند و قرارداد 15 میلیاردی ببندد و برای انجام آن راهکاری بسیار عجیب و غریب ارائه می‌کند؛ این مدیر از بازیکن می‌خواهد قرارداد قبلی خود را پاره کرده و قرارداد جدید را امضا کند تا هیچ حرف و حدیثی درباره قرارداد جدید او ایجاد نشود.

جالب است بدانید چنین پیشنهادی به بازیکنی ارائه شده که تا آستانه حضور در جام جهانی هم پیش رفته بود!

اینکه بر اساس چه منطقی، مدیر سابق استقلال چنین پیشنهادی به بازیکن سرشناس تیمش داده، سوالی است که واقعا جوابی برایش وجود ندارد چرا که حتی با فرض پاره کردن یک نسخه از قرارداد، قطعا نسخه‌های دیگری از آن در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال وجود دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!