news-details

به دنبال قهرمانی در لیگ هستیم؛ منتظریم لیگ شروع شود

مدیر اجرایی تیم تکواندو فتح صدر البرز گفت: در همه رده های سنی با هدف رشد و گسترش تکواندو و البته کسب عنوان قهرمانی وارد لیگ‌ شده‌ایم.

کاظم نیک سرشت مدیر اجرایی تیم تکواندو فتح صدر البرز ضمن بیان مطلب فوق گفت:

     برای فصل جدید رقابتهای لیگ ابتدا به دنبال تقویت تیم به لحاظ فنی بودیم و به همین دلیل مدیریت باشگاه فتح صدر البرز تصمیم گرفت از هادی ساعی قهرمان المپیک و جهان در این مورد دعوت به همکاری کند و سپس تهیه و تدوین برنامه‌های کاربردی در سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:

     رعایت عدالت، حق و حقوق قهرمانان و باشگاه مهمترین رکن برای مدیران باشگاه است و به همین دلیل با ایجاد یک فضای صمیمی و رفاقتی البته در چهارچوب و ضوابط تعریف کار را آغاز کردیم و این موضوع را فصل قبل به خوبی در لیگ برتر جام کوثر به اثبات رساندیم و خدا را شکر با قهرمانی نیز همراه شد.

نیک سرشت ادامه داد:

     این تجربه خوب باعث شد تا در فصل پیش رو با ۸ تیم قدرتمند پا به عرصه مسابقات لیگ تکواندو ایران در کلیه رده‌ها بگذاریم. قبل از شروع کار بررسی دقیقی روی کوچک‌ترین مسائل داشتیم و خدا را شکر موفق شدیم شرایط بسیار خوبی را فراهم کنیم و با قدرت و توانایی بالا وارد کار شدیم.

مدیراجرایی باشگاه فتح صدر البرز با بیان اینکه هدف این باشگاه فراتر از قهرمانی است، اظهار داشت:

   در این باشگاه جایگاه‌ها برای تک تک مدیران و مربیان تعریف شده است ولی در بطن کار همه رده‌ها بصورت جهادی در کنار هم و برای تحقق هدفی که ترسیم شده تلاش خواهند کرد. در یکی از استان‌های مستعد شمالی تحت نام باشگاه استعدایابی را آغاز کرده و در کلیه رده‌ها تیمداری خواهیم کرد.

وی ادامه داد:

    در جذب منابع انسانی کارهای سنجیده‌ای صورت گرفته و با جذب قهرمانان ملی که در سنوات گذشته به هر دلیلی از تیم ملی فاصله گرفته‌اند، گام مؤثری برای احیا این عزیزان برداشته‌ایم تا شاهد بازگشت دوباره آنها به چرخه ملی و کوران مسابقات قهرمانی باشیم. بدون شک در آینده‌ای نزدیک نیز نفرات دیگری هم شناسایی و جذب خواهند شد.

نیک سرشت در پایان گفت:

    هدف این باشگاه در کنار رعایت عدالت و انصاف، نگاه حرفه‌ای گری در صدد ارتقای هر چه بهتر تکواندو و معرفی چهره‌های شاخص به فدراسیون تکواندو و حمایت همه جانبه در راستای برقراری یک بستر مناسب است. بر این اساس منتظر اعلام فدراسیون جهت برگزاری لیگ هستیم و به صراحت می گویم حضوری پرقدرت خواهیم داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!