news-details

نبرد اخباری و پورحمیدی به نفع پور حمیدی تمام شد

با بازگشت حسین پورحمیدی به تراکتور که قرضی از این تیم رفته بود، باید جدایی محمدرضا اخباری از این تیم را قطعی دانست.

به گزارش نود پرس، حسین پورحمیدی یکی از خریدهای چهارگانه شب گذشته تراکتور بود که اعلام شد با پایان انتقال قرضی خود باید به تراکتور بازگردد. اتفاقی که باعث می‌شود احتمال جدایی کاپیتان اخباری قطعی به نظر برسد.

پیش از این بارها و بارها اعلام شده بود که از بین اخباری و پورحمیدی صرفا یک دروازه‌بان در تراکتور حضور خواهد داشت چرا که هر دو سنگربان می‌خواهند شماره یک تیم‌ خود باشند و حاضر به نشستن‌ روی نیمکت نیستند.

اعلام خبر بازگشت پورحمیدی، واکنش شبانه اخباری را هم در پی داشت و کاپیتان تراکتور طی یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد که با وجود صبر زیادی که داشته، وی را نخواسته‌اند!

این درحالی است که گفته می شود تراکتور نظر اخباری را تامین نکرده است. اخباری بین ۲۱ تا ۲۲ میلیارد و با آپشن حدود ۳۰ میلیارد تومان خواسته و هوشنگ نصیرزاده به او پاسخ منفی داده است.

کاپیتان تراکتور معتقد بود از یک تیم تهرانی پیشنهادی دارد که حاضر است چنین مبلغی را برای وی هزینه کند! درنهایت این رفتار اخباری باعث‌ تکدر خاطر مدیران تراکتور شد تا آن‌ها در کنار خریدهای شبانه خود پورحمیدی را هم‌ معارفه کنند تا کار اخباری و‌ تراکتور پایان یافته تلقی شود. البته پورحمیدی بازیکن تراکتور بود که به صورت قرضی به آلومینیوم رفته بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!