news-details

۱۰ سکانس از شلم شوربا و آشفتگی در استقلال

اختصاصی "نود پرس"

در استقلال واقعا چه خبر است؟اینکه یک تیم بزرگ و پر طرفدار حاشیه داشته باشد یک امر کاملا طبیعی است اما این میزان از حاشیه، درگیری، رقابت ناسالم و شلم شوربا نه ....
با هم به ۱۰ اتفاق حاشیه ای استقلال در روزهای اخیر می پردازیم:


1. دو بازیكن سرشناس استقلال از فری‌شاپ فرودگاه دوحه قلیان خریدند و آن را در نایلونی كه دست ماساژور بود، جا دادند. ماساژور كه می‌داند بردن جسم شیشه‌ای در هواپیما ممنوع است دكتر نوروزی معاون پزشكی استقلال را در جریان می‌گذارد. او هم سراغ سعادتمند می‌رود و می‌گوید چرا باید دو بازیكن چنین كاری كنند؟ 
سعادتمند، نصرا... عبداللهی سرپرست تیم را صدا می‌كند و به او می‌گوید این چه كاری است بازیكنان كرده‌اند؟! عبداللهی هم سراغ دو بازیكن می‌رود. آنها هم كه می‌فهمند ماساژور ماجرا را لو داده، در دستشویی فرودگاه او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. پلیس مداخله می‌کند تا طرفین را ببرد ولی با ورود مسوولان ماجرا ختم به خیر می‌شود.(به نقل از جام جم)

2. زرندی، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال:
*من درمورد قلیان کشیدن بازیکنان، چیزی ندیدم و نشنیدم؛ اگر هم بوده، بازیکن در چمدانش خودش گذاشته و در اتاقش مصرف کرده است.( یعنی از نظر باشگاه استقلال قلیان کشیدن بازیکنان آنهم در چنین تورنمنت مهمی اشکال ندارد!!)
اینستاگرام بین یکی دو نفر از اعضای هیات مدیره نقش پررنگی دارد. ( به نقل از رادیو جوان)

3.استراماچونی در صفحه اینستاگرامی خود سعادتمند را به دروغگویی متهم کرد.

4. احمد سعادتمند مدیر عامل باشگاه استقلال در مصاحبه ای از بعضی از بازیکنان استقلال بخاطر شب زنده داری، قلیان کشیدن و رفتارهای غیر حرفه ای در طول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گلایه کرد.(در این مورد به شدت صادقانه حرف زدن سعادتمند را ستایش میکنیم)

5.نامجومطلق: سعادتمند نام بازیکن استقلال که قلیان کشیده را بگوید.
*انتظار چنین رفتاری از ارسلان مطهری نداشتم.
*ارسلان گفت مرا نمی‌بخشد ولی من او را می‌بخشم.
*قبل از سفر به دوحه با 12 نفر تمرین کردیم!
*بازیکن‌سالاری در چند سال اخیر ضربه شدیدی به استقلال زده است.

6. تصمیم وزارت ورزش برای استقلال، خلیل زاده تا ۴۸ ساعت آینده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال معرفی خواهد شد.

7. سعادتمند: من هستم، نه استعفا میدهم و نه اخراج می شوم!

8. احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال ظهر امروز به همراه علی نامداری هوادار متمول این باشگاه با حضور در اداره تعزیرات شهرری خواهان آزاد سازی ۵۰ هزار دلار ضبط شده از وی شد.
سعادتمند هفته گذشته و در هنگام عزیمت به قطر مبلغ ۱۰۰ هزار دلار را برای پرداخت مطالبات میلیچ به صورت نقد به همراه داشت که نیمی از آن توسط پلیس فرودگاه توقیف شده بود.

9. دسیسه دوباره خلیل زاده برای باشگاه استقلال! 
 سه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال امروز با حضور در دفتر وزیر ورزش، برکناری احمد سعادتمند را امضا کرده اند.
 شنیده می شود این اتفاق با برنامه ریزی خلیل زاده و در روزهای پایانی مذاکرات استقلال با نوری انجام گرفته است.
 طبق هماهنگی های صورت گرفته در این جلسه قرار است اسماعیل خلیل زاده سرپرستی باشگاه استقلال را بر عهده بگیرد.( به نقل از کانال استقلالی ها)

10. امید رحیمی مشاور احمد سعادتمند از توطئه ها و اتفاقات پشت پرده بعضی ها( احتمالا اعضای هیات مدیره ) در لواسانات پرده بر داشت!

 

اختصاصی " نود پرس "

به اشتراک گذاری این مطلب!