news-details

هزینه های عجیب استقلال برای لوپس / استقلال هر روز عجیب تر از دیروز

روند انتخاب سرمربی استقلال باعث دلخوری‌هایی در بدنه این باشگاه شده است.

به گزارش نود پرس ، اخبار متناقض درباره انتخاب سرمربی استقلال در روزهای اخیر به اوج خود رسیده و تقریبا روزی نیست که از تغییر نظر مدیریت این باشگاه از گزینه‌های داخلی به خارجی و برعکس مطلبی شنیده نشود. موضوعی که با توجه به برخی خبرهای دریافتی به نظر می‌رسد واقعیت دارد.

در همین خصوص جالب است بدانید کمیته فنی باشگاه استقلال که یکی از وظایفش معرفی گزینه‌های مربیگری و بررسی صلاحیت آنها است، در حالی روی یکی از گزینه‌های داخلی اتفاق نظر داشتند که حجت کریمی در اقدامی مخالف نظر آنها پای یک مربی خارجی را به تهران باز کرده است. گویا این اتفاق باعث دلخوری و گلایه اعضای کمیته فنی از مدیرعامل باشگاه شده و آن را نوعی دهن‌کجی تلقی کرده‌اند.

ازآنجا که در بحث انتخاب سرمربی استقلال نظر نهایی با مدیرعامل باشگاه استقلال، اعضای کمیته فنی برای عقد قرارداد با خوان لوپز هشدارهای جدی به حجت کریمی داده‌اند. در این باره یکی از روزنامه‌ها اینطور نوشته که مبلغ درخواستی لوپز به مراتب بیشتر از ساپینتو است. این را هم اضافه کنید که لوپز در چهار سال اخیر تیم نداشته و بیکار بوده است.

حتی گفته می‌شود استقلالی‌ها برای سفر لوپز به ایران که شامل بلیت پرواز، مذاکره اولیه، نشست خبری و بازدید از امکانات باشگاه بوده رقمی حدود 300 میلیون تومان هزینه کرده‌اند که اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد فقط و فقط احتمال جدی بودن همکاری با این مربی را افزایش می‌دهد و هیچ توجیه دیگری ندارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!