news-details

وقتی که خسرو شکیبایی همه را سر کار می گذاشت!

تاکنون آدمهای مختلف درباره مرحوم خسرو شکیبایی اظهار نطرهای متفاوتی کرده‌اند که  البته بیشتر آنها خصوصیات اخلاقی این مرحوم را ستوده اند.

تاکنون آدمهای مختلف درباره مرحوم خسرو شکیبایی اظهار نطرهای متفاوتی کرده‌اند که  البته بیشتر آنها خصوصیات اخلاقی این مرحوم را ستوده اند. خیلی از کسانی هم که به دفتر روزنامه نود آمدند و با خسرو سینمای ایران  همبازی بودند ، از او خاطرات خوب داشتند و  به نیکی از او یاد می کردند . هر کس از دریچه و زاویه‌ خود او را وصف می‌کرد اما یکی از جالب ترین حرف هایی که یکی از هنرپیشه ها درباره مرحوم شکیبایی زد امیر نوری بود .
بازیگر طنز ایران یک روز مهمان دفتر ما بود و یک مصاحبه مفصل و طولانی با ما انجام داد .وقتی از امیر نوری سوال کردیم چرا اینقدر خدابیامرز خسرو شکیبایی بین بازیگران سینما محبوب بود گفت:

خدا رحمتش کند، خیلی انسان شوخ طبع و جالبی بود و البته همه را سرکار می گذاشت !خدابیامرز  سر فیلم "بختک "که با یکدیگر همبازی بودیم همش میگفت امیر جان اگر من مردم حتما سر مزار من بیایی چون چشم به راهت هستم !

 البته امیر نوری حرف های جالب تری  هم در این مصاحبه زد از جمله اینکه فوتبالیست ها در بهترین حالت شاید در ۴-۵  سال خوب پول در می آورند اما  ما هنرمندان تا آخر عمر می توانیم  پول در بیاوریم . او در این مصاحبه به ما گفت:

فوتبالیستها بلافاصله با  اولین پول خود را می روند و ماشین آخرین سیستم می‌خرد و به شهرستان می‌برند تا بگویند بله عجب ماشینی  داریم ما ولی ما هنرمندان کتاب می‌خریم تا به معلوماتمان  اضافه شود. 
 

قطعا فوتبالیست ها از این جمله امیر نوری بدشان نمی آید چون می دانند چه بچه شوخ طبعی است و البته خودش هم جنبه شوخی بالایی دارد.
 در اولین فرصت بخش‌‌ها و  گزیده هایی از این مصاحبه مفصل، طولانی و بامزه و جذاب را برایتان  انتخاب و منتشر می‌کنیم. این مصاحبه پر از حرف های جالب و بامزه بود از جمله آن جایی که نوری در مورد دوستش جواد رضویان گفت:

دهن گشاد دارد و برای تعویض ماشینش  هیچ پیشنهادی را رد نکرد و یا اینکه برهانی یکصد و پنجاه هزار تومان به او بدهکار است !

به اشتراک گذاری این مطلب!