news-details

مورینیو: من و کاسیاس دوستان خوبی شده ایم!

 کیست که از اختلاف مورینیو و ایکر کاسیاس خبر نداشته باشد و کیست که نداند همین خوزه  باعث شد تا ایکر کاسیاس از باشگاهی که عاشقش بود و از نوجوانی با دوچرخه به باشگاه رفت و آمد می‌کرد، مجبور به جدایی از عشقش  بشود

 کیست که از اختلاف مورینیو و ایکر کاسیاس خبر نداشته باشد و کیست که نداند همین خوزه  باعث شد تا ایکر کاسیاس از باشگاهی که عاشقش بود و از نوجوانی با دوچرخه به باشگاه رفت و آمد می‌کرد، مجبور به جدایی از عشقش  بشود اما با این همه حالا این دوتا با هم دوست شده اند. خود مورینیو در این ارتباط می‌گوید: ما دوتا باهم دوستان خوب شده ایم هرچند به خاطر تصمیمی که من در رئال مادرید گرفتم روزهای سختی را گذراندیم. ایکر  یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ فوتبال است. مورینیو همچنین  در این ارتباط به روزنامه آ- آس اسپانیا گفت: پختگی و هوش کاسیاس باعث شده تا ما همیشه به هم احترام بگذاریم و حتی در آینده دوستان خوبی هم با هم باشیم. او ما را به یاد روزهای بسیار درخشانی می اندازد که همه ما از آنها لذت برده ایم, روزهای پر از موفقیت!  به نظر من کاسیاس یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ رئال مادرید، تاریخ فوتبال اسپانیا و تاریخ فوتبال جهان است ! با او ما قهرمان لیگ شدیم،قهرمانی  که توانستیم همه رکوردها را بشکنیم و جابجا کنیم اما با این همه به خاطر تصمیمی که من گرفتم ما روزهای سختی را هم گذراندیم، تصمیمی که  حرفه ای بود و شخصی نبود و من کس دیگری را به جای او بازی دادم.
 در این سال ها هردو طرف  از هر فرصتی برای بازسازی رابطه شکراب شده خود استفاده کرده اند .ابتدا این  ایکر کاسیاس  بود که بعد از بازگشت تاتنهام در آن دیدار فوق العاده لیگ قهرمان اروپا، از نقش بسیار پر رنگ  مورینیو در آن بازی  حرف بزند  و بعد نوبت خوزه مورینیو بود که در ابتدای سال ۲۰۱۹ و زمانی که کاسیاس به علت بیماری قلبی  بستری شد به او زنگ بزند و با نگرانی حالش را بپرسد و به او بگوید اگر کمکی از دستش بر می آید انجام بدهد.
مورینیو در ادامه می گوید: در آن موقع آسان نبود که من آن تصمیم را بگیرم و برای او هم آسان نبود که این تصمیم را بپذیرد امّا این داستان آن طور که خیلی از مردم فکر می‌کنند نبوده و نیست و حالا ما رابطه مثبتی با هم داریم.
 جالب اینجاست که به سبک افشین قطبی و حمید استیلی که از هر فرصتی استفاده می کردند و عکس دوتایی کنار هم مینداختند تا به همه ثابت کنند با هم چقدر خوب هستند، که بعداً معلوم شد چقدر با هم مشکل دارند،  کاسیاس و مورینیو نیز همین کار را انجام می دهند!

به اشتراک گذاری این مطلب!