news-details

شایعه عجیب در آمریکا؛ برادر شکیرا، پیکه را کتک زد!

اختصاصی "نود پرس"

ورونیکا باستوس که یک روزنامه نگار است در گفتگو با Telemundo اطمینان داد که تونینو مبارک برادر شکیرا، پس از مشاجره با خواهرش به دنبال بازیکن سابق فوتبال رفت!


اخیرا پیکه و شکیرا با هم در جام دیویس دیده شدند. اولین سفر جرارد پیکه به میامی پس از حرکت شکیرا و فرزندانش به آمریکا حرف و حدیث های زیادی را ایجاد کرده بود و دوربین های زیادی در روزهای اخیر سعی کرده اند این بازیکن سابق فوتبال را در فلوریدا را تعقیب کنند. این بازیکن کاتالان در یک هتل مجلل اقامت کرد و با بچه های کوچکش از استخر لذت برد، به رستوران‌ها رفت تا پیتزای ناپلی بخورد و با آنها بخندد. اما همه چیز در اولین ملاقات پیکه با خانواده‌اش جالب نبود، زیرا رسانه‌های مختلف آمریکای لاتین اظهارات ورونیکا باستوس را تکرار می کنند و درگیری ادعایی بین پیکه و تونینو مبارک، برادر شکیرا را فاش کردند.

این روزنامه نگار در برنامه La mesa caliente  شبکه تله موندو با اطمینان ادعا کرد که تونینو پس از جر و بحث جرارد با همسر سابقش به دنبال او رفت‌ تا کتکش بزند! بنا به ادعای این روزنامه نگار، شکیرا ظاهراً با همسر سابق خود دعوای شدیدی داشته و بحث ظاهراً به خشونت نیز کشیده شده است. او در  مصاحبه خود مدعی شد ظاهراً تونینو، برادر این خواننده کلمبیایی، باید پیکه را برای دفاع از خواهرش کتک می‌زد!

باستوس حتی ادعا می کند که چندین مامور باید برای پایان دادن به درگیری مداخله کردند، اما هیچ سند رسمی که این واقعیت را ثابت کند وجود ندارد. وی در مصاحبه خود گفت: طبق شایعات، پلیس برای جلوگیری از این درگیری وارد عمل شده و باید تصریح کنیم که هیچ گزارش پلیسی وجود ندارد و گزارش رسمی مردمی هم در مورد این حادثه وجود ندارد. لازم به ذکر است که در حال حاضر هیچ یک از طرفین در این مورد هیچ اظهار نظری نکرده اند.

به اشتراک گذاری این مطلب!