news-details

علت محبوبیت گلزار در نزد مدیران سیما و کنار نیامدن با فردوسی پور!

" اختصاصی نود پرس "

از روزی که مدیران صدا و سیما به رهبری علی فروغی مدیر شبکه ۳‌ عادل فردوسی پور را کنار گذاشتند تا به حال، صدها سایت و خبرگزاری از بازگشت عادل و برنامه ۹۰ او به صدا و سیما خبر داده اند اما ما در نود پرس از همان روز اول نوشتیم که بازگشت او به صدا و سیما به دو دلیل تقریبا نزدیک به محال است؛ اول اینکه تازه از شر او راحت شده اند و مهمتر اینکه حکم برکناری و طرد فردوسی پور از جایی فراتر از صدا و سیما آمده و در حقیقت علی فروغی فقط سپر بلای بالا دستی ها شده است.

بسیاری از خبرنگاران و رسانه ها تاکنون تلاش کرده اند از زیر زبان فروغی دلیل طرد عادل را بپرسند و شاید دندان گیر ترین جوابی که نصیب آنها شده، همان جمله معروف بود که : عادل فردوسی پور از مدار خارج شده بود! ما در نود پرس حتم داریم که حتی تا همین لحظه هم خود عادل باورش نمی شود به راحتی قید او را زده اند و کنارش گذاشته اند. شاید بهترین استدلال را خود ما در همین دو جمله بالا کرده باشیم؛ او موی دماغ بود و تازه از شرش راحت شده اند پس دلیلی برای بازگشتش وجود ندارد!


در جلسات مختلفی اما درباره این تصمیم حرف هایی بی پرده تر رد بدل شده است. مثلا در یکی از جلسات بعضی از دوستان از محبوبیت محمد رضا گلزار نزد مدیران می پرسند و گویا فروغی او را با این الفاظ تعریف و تمجید می کند: گلزار ابالفضلی است، چون نذری می دهد.
بی شک تعریف و تمجید گلزار از مدافعان حرم در محبوبیت او نزد مدیران سیما و دادن برنامه به او بی تاثیر نبوده است. در این جلسه که قبل از اینکه برنامه ۹۰ تعطیل شود از فروغی درباره میزان حمایتش از این برنامه سئوال می شود و او خیلی عریان موضع خود را بیان می کند: هیچ برنامه اضافه ای برای حمایت از این برنامه نداریم و فقط می تواند مثل سابق به کار خود ادامه دهد؛ همین!

گفته می شود در این نشست علی فروغی حتی اس ام اس های رد و بدل شده خود با رضا رشید پور هم‌با افتخار به حاضران در نشست نشان می دهد و مدعی می شود حتی تمام حرفهای زده شده در برنامه رشید پور  نیز از قبل با او هماهنگ شده است و این همان چیزی است که عادل فردوسی پور نمی تواند اینقدر هماهنگ، سر به زیر و یا به قول فروغی، ابالفضلی باشد!

به اشتراک گذاری این مطلب!