news-details

همسر ستاره فوتبال؛ برایم حرف مردم مهم نیست، پارتی می‌گیرم!

 

" اختصاصی نود پرس "

پیلار روبیو، یکی از شناخته شده ترین چهره های تلویزیون اسپانیا و همچنین همسر سرخیو راموس است. همسر راموس که بواسطه جذابیت فوق العاده اش، به شدت مورد توجه است در مصاحبه ای با برنامه Telecinco Socialité به سوالات حاشیه ای و چالشی، به خصوص مربوط به مهمانی های خصوصی سازماندهی شده توسط بازیکنان فوتبال پاسخ داد.

روبیو درباره جشن های معروف بازیکنان فوتبال گفت: «من چیزی برای مدیریت ندارم. همه ما حق داریم مهمانی بگیریم، من هم مهمانی می گیرم و به کنسرت می روم. این یک موضوع بسیار هیجان انگیز است که مشخصاً من را بسیار خنده دار می کند."


    زندگی یک زوج زیبا در پاریس


در حال حاضر، این زوج زیبا به طور دائم در پاریس اقامت دارند، اگرچه هر دوی آنها برای تعهدات حرفه ای خود اغلب به اسپانیا سفر می کنند، به ویژه روبیو. خود او در این ارتباط می گوید: من دلم برای مادرید تنگ نمی شود زیرا خوشبختانه می توانم زیاد به اینجا بیایم. زندگی من در پاریس برایم سخت نیست، مشکل این است که با بچه هایم نخوابم یا مجبور باشم مدام بیایم و بروم. اما من خوشحالم که می توانم با یک شهر جدید آشنا شوم و یک زبان جدید یاد بگیرم، بنابراین از این بابت سپاسگزارم."

همسر راموس درباره سفرهای زیادش و درباره بحث استفاده از هواپیمای شخصی می گوید: «من زیاد سفر می کنم و هیچ وقت چیزی در مورد سفر با هواپیمای شخصی منتشر نکرده ام. من بدون هیچ مشکلی در پروازهای معمولی سفر می کنم و اگر با ماشین مسافرت کنم نیز آلودگی ایجاد می کنم، درست است؟ مهم نیست شما و مردم چه می گویید، زیرا همیشه از شما انتقاد خواهند کرد. من به دلیل بلوغ و سال‌ها کار روی این موضوع به جایی رسیده‌ام که احساسم را می‌گویم و برایم مهم نیست که آنها چه فکری می‌کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!