news-details

نامه جعلی رشوه و حق السکوت گرفتن نمایندگان مجلس!

نامه جعلی رشوه و حق السکوت گرفتن نمایندگان مجلس!


سایت دولت بهار به نقل از احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز، تصویری از نامه تحویل خودروهای شاسی‌بلند دیگنیتی و فیدلیتی به نمایندگان مجلس را منتشر کرد اما نام نمایندگان را در این تصویر محو کرده است. بعد از این افشاگری، تعدادی از مسئولین گرفتن رشوه و حق السکوت توسط نمایندگان برای عدم‌ استیضاح وزیر صمت را تکذیب کردند و حتی امروز احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز در مجلس خبر از احضارش به دادسرا داد.

باید دید این نامه که به وضوح حق السکوت گرفتن نمایندگان مجلس و رشوه خواری آنها را تایید می کند جعلی و ساختگی است یا نماینده تبریز بعد از احضارش به دادسرا برای اثبات حقانیت خود این نامه را به دست مسئولین سایت دولت بهار که در دست محمود احمدی نژاد و یارانش است، رسانده است.

البته حق السکوت و پاداش!!! گرفتن نمایندگان مجلس چیز خیلی جدیدی نیست و ما در روزنامه ۹۰ و وب سایت نود پرس مواردی از این قبیل را که مربوط به سالیان گذشته بود، ذکر کرده بودیم.


در هر حال خوب است مسئولین هر چه سریعتر در باره این نامه اظهار نظر کنند و چنانچه در اصل نامه خدشه و جعلی وجود دارد علاوه بر اطلاع رسانی، برخورد قاطعی نا انتشار دهنده آن انجام دهند وگرنه باید به رشوه گرفتن نمایندگان در این ارتباط باید یقین پیدا کرد!

به اشتراک گذاری این مطلب!