news-details

با ۵۰ میلیون تومان صاحب این ماشین زیبا شوید!

" اختصاصی نود پرس "

یک تولید کننده چینی، یک خودروی مدل برقی را  ارائه می دهد که به صورت آنلاین خریداری می شود و در جعبه به خانه مشتری ارسال می شود.
 
 تولیدکنندگان آسیایی به طور قابل توجهی در زمینه خودروهای برقی، سرعت می گیرند. آنها در حال حاضر مدل هایی را در همه دسته ها و کلاس ها با قیمت های رقابتی تر از رقبای غربی خود ارائه می دهند.

 برند ChangLi که متخصص در ساخت وسایل نقلیه سبک و قطعات یدکی است، یکی از مدل های خود را با قیمتی بی نظیر عرضه می کند. این خودروی زیبا، یک وسیله نقلیه شهری کوچک با مکانیک 100٪ الکتریکی است که تنها 2.4 متر طول دارد اما می تواند سه نفر از جمله راننده را جابجا کند.

خودروی S1-Pro برای طی مسافت های کوتاه طراحی شده و در چین عمدتاً به عنوان تاکسی در داخل شهرها استفاده می شود. بزرگترین جذابیت آن این است که بودجه فوق العاده محدودی را برای مالک طلب می کند و در علی بابا، پلت فرم خرید آنلاین، تنها با قیمت 1131 دلار آمریکا، که معادل 1025 یورو است، می توان این خودروی کوچک اما زیبا را خرید.

نکته جالب اینجاست که اگر تعداد بیشتری از این سفارش داده شود، ChangLi تخفیف هایی اعمال می کند که قیمت را به 996 دلار کاهش می دهد، یعنی حدود 903 یورو با نرخ فعلی ارز و چیزی در حدود ۵۰ میلیون تومان، رقمی که آن را نه تنها در میان خودروهای برقی، بلکه به عنوان ارزان ترین خودروی جهان تبدیل می کند.a

به اشتراک گذاری این مطلب!