news-details

جنجال جدید کارتون سیمپسون ها؛ اینبار رگبار تلفن

اختصاصی "نود پرس"

شاید همه جنجال های مخصوص به انیمیشن سیمپسون ها را پیش بینی های عجیب این مجموعه کارتونی بدانند اما آنها اینبار جور دیگری جنجال آفرینی کردند.

ماجرا از این قرار است که یک شرکت مخابراتی مدعی شده تماس ها و پیام های متنی بی شماری دریافت کرده است، زیرا شماره تلفن شرکتش در یکی از قسمت های داستان مت گرونینگ ظاهر می شود.


یک شرکت مخابراتی از منطقه مورسیان آلکانتریلا رویدادی را تجربه کرده است که توضیح آن دشوار است و سیمپسون ها مقصر اصلی آن هستند. این شرکت با نام InnaTic از رگبار تماس ها و پیامک ها خبر داده است زیرا شماره تلفن شرکت در یکی از فصل های داستان کارتونی ساخته مت گرونینگ آمده است.

یکی از کارمندان این شرکت در این ارتباط می گوید: مردم از دو سال پیش شروع به ارسال پیام هایی از واتس اپ برای ما کردند و آخرین تماس ها هفته گذشته بود. در پیام‌ها معمولاً به ما اطلاع می‌دهند که شماره ما در انیمیشن سیمپسون ها زیر نویس شده است. 

شماره این شرکت در قسمتی با عنوان " پدر پلاک جدید دارد"  مربوط به فصل 13 پخش شد. در این قسمت از سیمپسون ها یک شماره تلفن ظاهر می شود که مربوط به یک شرکت فاضلاب است و اکنون این شرکت مدام پیام هایی در مورد اینکه چگونه می تواند به آنها کمک کند دریافت می کند!

در این قسمت هومر سیمپسون به همراه دوستانش کارل و لنی یک گشت امنیتی شهروندی به نام سپر بهار با هدف محافظت از خیابان های اسپرینگفیلد در برابر موجی از خرابکاری و سرقت هایی که شهر در آن زمان تجربه می کند ایجاد می کند. این گروه تصمیم می گیرد برای ارتقای خدمات خود اطلاعیه بدهد و به همین دلیل شماره تلفن (636 555 347 2) را که تصادفاً با شماره این شرکت منطبق است (بدون شماره دو آخر) زیرنویس کردند.
 
با این حال، این شرکت مخابراتی، علیرغم رگبار تماس ها و پیام هایی که در سال های اخیر دریافت کرده است، این موضوع را کاملاً طنز آمیز گرفته است و می گوید: این مسئله  ما را آزار نمی دهد، ما به آن می خندیم زیرا ما تیمی از جوانان هستیم که با این سریال بزرگ شده ایم و ساعت های زیادی را صرف تمرکز بر روی کامپیوتر می کنیم. بنابراین این پیام ها و تماس ها ما را می خنداند و خستگی ما را کمتر می کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!