news-details

در آخرین تمرین تیم پیشکسوتان رسانه‌های ورزشی؛ ادعای عجیب کابوی نیمه شب! (+تصاویر)

" اختصاصی نود پرس "

درست ۳۱۵ روز پیش و در واقع ۱۰ ماه و ۱۰ روز قبل بود ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ نخستین نشست هم‌اندیشی تیم منتخب پیشکسوتان رسانه‌های ورزشی را در شهرک راه‌آهن، ساختمان بیم با حضور حجت‌الله جیرودی، ولی‌الله صالح‌نیا، سیروس جعفری، رحمان عظیمی، مرتضی نظری، مهرداد فرشیدی، ابراهیم شادمهر، رضا میرزائیان، امیرحسین فرخ‌مهر، مازیار مهرانی، رضا احمدیان، محمدرضا سروش، سعید تحسینی، محمد محرابی، محمد کریمی، مسعود کیا، مجید روان‌ستان، اشکان طاهری، شهرام روئین‌دل، حسن شهسواری و منصور محمدی برگزار کردیم.
یادش بخیر (!) چه نشستی بود و از همه مهم‌تر دیدن دوستان قدیمی آن هم پس از سال‌ها چه لذت‌بخش بود. اما خودمانیم چقدر پیر شدیم (!) در این نشست مجید روان‌ستان به‌عنوان دبیر تیم منتخب پیشکسوتان رسانه‌های ورزشی انتخاب شد تا از این به بعد تمام هماهنگی‌های لازم را برای برنامه‌های بعدی انجام دهد.

۳۶۰ روز پیش

۴۱ روز بعد یعنی روز چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ دومین نشست هم‌اندیشی را در جیرود با حضور سیروس جعفری، مرتضی نظری، مهدی شکری، مهرداد فرشیدی، ابراهیم شادمهر، حسن حیدری، ولی‌الله صالح‌نیا، منصور محمدی، لطیف نکوئی، حسن شهسواری، محمدرضا سروش، رضا احمدیان، مجید روان‌ستان، سعید تحسینی، محمد محرابی، اشکان طاهری و امیررضا شهسواری به میزبانی حجت‌الله جیرودی برگزار شد.
در این نشست پیرامون ساختار تیمی، برنامه‌های آتی و آغاز تمرینات تصمیماتی گرفته شد و درست ۲۶۰ روز پیش با حضور مرتضی نظری، مهرداد فرشیدی، مجید روان‌ستان، منصور محمدی، محمدرضا سروش، سعید تحسینی، محمد محرابی، علیرضا احمدنژاد، امیرحسین اسماعیلی، اشکان طاهری و امید خاکی زیر نظر ولی‌الله صالح‌نیا نخستین جلسه تمرین در زمین چمن منصوعی مجموعه ورزشی غدیر آغاز کردیم.

تجلیل از ۴۲ پیشکسوت

تا روز پنج‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ پس از ۸ ماه و ۱۷ روز تیم منتخب پیشکسوتان رسانه‌های ورزشی توانسته ۲۹ جلسه در زمین چمن و ۱۳ جلسه در سالن تمرین کند و تا کنون بیش از ۴۰ نفر در تمرین‌های این تیم حضور پیدا کرده‌اند.
در این مدت ۵ دیدار تدارکاتی با تیم‌های پاس، عقاب، وحدت، اکباتان و سازمان آب انجام دهیم که حاصل آن ۲ شکست و ۳ تساوی بوده است. ما تا به امروز ۳۶ بازیکن قدیمی فوتبال و ۶ پیشکسوت رسانه‌ها تجلیل به عمل آورده‌ایم.
در ۲ ماه پایانی سال نیز سه جشن تولد را در حضور میهمانان برگزار کرده‌ایم و این روند در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

آخرین تمرین سال ۱۴۰۱ پر بار بود

آخرین تمرین تیم منتخب پیشکسوتان رسانه‌های ورزشی در سال ۱۴۰۱ در زمین شماره ۲ ورزشگاه تربیت‌بدنی دانشگاه تهران با تجلیل از ۲ عکاس قدیمی و جشن تولد ۲ نفر از بازیکن‌های این تیم همراه بود.
بیست و نهمین جلسه تمرین این تیم در حضور بزرگانی چون سرهنگ رحمان عظیمی، سرهنگ پشنگ، مهدی دادرس، رضا میرزائیان، ابراهیم شادمهر، حسن خاکبازمقدم، امیرحسین فرخ‌مهر، مهدی آزاد، جعفر تبریزی و تقی زنجانی با نفراتی چون منصور محمدی، رضا احمدیان، مازیار مهرانی، بهمن اسدی، حسن شهسواری، مجید روان‌ستان، اشکان طاهری، حمید خاکبازمقدم، لطیف نکوئی، مسعود جهانگرد، مسعود کیا، حسین خاکبازمقدم، اکبر رستمی، علیرضا احمدنژاد، محمد محرابی، علی عبادی، امیر خداوردیان، مهدی قبادیان و علیرضا ارزانی زیر نظر مرتضی نظری برگزار شد.

تجلیل از تبریزی و زنجانی

پیش از آغاز آخرین تمرین سال ۱۴۰۱ از ۲ عکاس پیشکسوت جعفر تبریزی که قدیمی‌ترین عکاس حال حاضر ورزشی است به همراه تقی زنجانی تجلیل به عمل آمد.
مهدی دادرس یکی از اعضای هیأت امنای تیم منتخب پیشکسوتان رسانه‌های ورزشی با تقدیر از عکاسان، ادعای عجیبی کرد و گفت خودش روزی عکاس بوده است! کابوی نیمه شب( لقبی که روزنامه ۹۰ به حاجی دادرس داده بود و او هم از این لقب خیلی خوشش آمده بود) در این ارتباط  گفت: «خودم نیز عکاس بودم و از شرایط سخت کاری عکاس‌ها کاملاً آگاهی دارم. عکاس‌ها برخلاف خبرنگاران که در اتاق مخصوص نشسته‌اند و گزارش خود را می‌نویسند در سرما و گرما و در شرایط دشوار حساس‌ترین لحظه‌ها را شکار و ثبت می‌کنند. کار به مراتب سختی را دارند و من خود از نزدیک شاهد تلاش این دو عزیز بوده‌ام.»
جعفر تبریزی ضمن ابراز خرسندی از این‌که اعضای تیم منتخب پیشکسوتان رسانه‌های ورزشی به یاد او و تقی زنجانی بودند از تمامی حاضران در این مراسم تشکر و قدردانی کرد.
هدایایی به رسم یادبود توسط سرهنگ رحمان عظیمی به جعفر تبریزی و مهندس ابراهیم شادمهر به تقی زنجانی داده شد.

ثبت بهترین لحظه‌ها توسط عکاسان

سرهنگ رحمان عظیمی به‌عنوان یکی از اعضای هیأت امنا و سرپرست تیم منتخب پیشکسوتان رسانه‌های ورزشی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عکاسان گفت: «من از نزدیک شاهد تلاش عکاس‌ها در ورزشگاه‌ها بودم به‌خصوص جعفر تبریزی که چگونه در سرما و گرما با ثبت بهترین لحظه‌های بازی تاریخ‌ساز شدند.»
مرتضی نظری سرمربی تیم با تقدیر تشکر از زحماتی که هیأت امنا طی این مدت برای این تیم کشیدند گفت: «ما ۸ ماه است که در کنار هم تمرین می‌کنیم و در این مدت بازی‌هایی هم انجام دادیم. برای رسیدن به این جایگاه دوستان زیادی زحمت کشیدند و هدف ما در کنار هم بودن است. یکی از کارهای ما ارج نهادن به پیشکسوتان ورزش و رسانه هست و امروز هم این فرصت دست داد تا از ۲ پیشکسوت عکاس تجلیل کنیم و در کنار آن تولد مسعود جهانگرد و علی عبادی را هم جشن بگیریم.»


تساوی در آخرین بازی درون تیمی

پس از تجلیل از ۲ عکاس پیشکسوت و برگزاری ۲ تولد نفرات حاضر در تمرین زیر نظر مازیار مهرانی به مدت ۱۵ دقیقه به گرم‌کردن بدن پرداختند و سپس آخرین فوتبال درون تیمی را ۷ به ۸ که ۶۰ دقیقه زمان برد در یک نیمه زمین و با دروازه هندبالی برگزار کردند که در پایان دو تیم به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند.
در تیم آبی؛ مهدی قبادیان، مازیار مهرانی، مسعود کیا، علی عبادی، حمید خاکبازمقدم، منصور محمدی
و مجید روان‌ستان به میدان رفتند.
در تیم قرمز؛ رضا احمدیان، حسین خاکبازمقدم، علیرضا احمدنژاد، لطیف نکوئی، علیرضا ارزانی، محمد محرابی، اشکان طاهری و حسن شهسواری بازی کردند.


۲ گل و ۲ تیر دروازه سهم روان‌ستان

نفرات دو تیم با نشاط نشان دادند تا این‌که دو حمله جدی آبی‌ها زنگ خطر را برای قرمزها به صدا درآورد. در پنجمین دقیقه بازی مجید روان‌ستان روی ارسال دیدنی مازیار مهرانی به پرواز درآمد و با ضربه سر دروازه رضا احمدیان را هدف قرار داد که تنها پایه تیر دروازه مانع از باز شدن دروازه قرمزها شد.
آبی‌ها در دهمین دقیقه توسط مجید روان‌ستان این بار روی پاس زیبای حمید خاکبازمقدم با ضربه سر دروازه قرمزها را باز کردند. پس از این گل فشارهای تیم قرمز بیشتر شد و لطیف نکوئی در شلوغی‌های جلوی دروازه آبی‌ها روی یک ریباند گل تساوی را به ثمر رساند.  
آبی‌ها یکبار دیگر توسط روان‌ستان باز هم تیر دروازه قرمزها را لرزاندند تا این‌که در یک ضدحمله به گل دوم دست پیدا کردند.
مجید روان‌ستان در حالی که لطیف نکوئی را رودروی خود داشت ضربه برگشتی محمد محرابی را زودتر از نکوئی به گل تبدیل کرد تا نتیجه ۲ بر یک شود.
آنقدر وقت اضافه گرفته تا این‌که قرمزها توسط حسن شهسواری روی یک ریباند گل تساوی را به ثمر رساندند و شهسواری بازی خوب خود را با گلزنی در این دیدار به پایان رساند. بلافاصله پس از این گل سوت پایان به صدا در آمد.


به اشتراک گذاری این مطلب!