news-details

وام های نجومی و حقوق های نجومی تر در استقلال؛ سردار دست و دلباز استقلال را بدبخت کرد! (+ سند)

" اختصاصی نود پرس "

" اختصاصی نود پرس "

استقلال مدل سردار مدل آجورلو می خواست یک باشگاه مدینه فاضله ای بشود، از آن باشگاههایی که خیلی خیلی اروپایی هستند، پر از طرح و ایده پولساز و درآمد ساز، درست مثل باشگاههای اروپایی و چه بسا بهتر، خیلی بهتر! پیش از این در فوتبال ایران اما خیلی از مدیران، وعده ساخت باشگاه های رویایی و اروپایی را داده بودند اما اکثر آنها خرابه هایی مقروض و ورشکسته تحویل هواداران و جامعه فوتبال دادند، باشگاهی که تا سالهای سال برای مدیران آینده اش، بدبختی و گرفتاری و بدهی تولید و خلق می کرد. سر دسته و سر آمد این مدیران اکبر غمخوار و محمد رویانیان در پرسپولیس بودند که قرار بود این باشگاه را به مقام حرفه ای گری تمام و ثروتمندی برسانند و روی کاغذ هزاران طرح و نقشه درآمد ساز داشتند اما در عمل آن شد که همگان دیدند به طوری که پرسپولیس بعد از گذشت حتی ده سال همچنان در کابوس گلکاری های رویانیان و اشتباهات مدیریتی او به سر می برد و هر دم از باغ زیبای او بری می رسد!


در استقلال اما سردار آجورلو کاری کرد کارستان و آنچنان بدهی بالا آورد، قراردادهای آنچنانی نوشت و تپه آباد کرد که مدیر بعد او یعنی علی فتح الله زاده حالا به یک آدم عصبی، دعوایی و بی اعصاب تبدیل شده در حالیکه قبل از این علی فتح الله زاده به مدیری خنده رو و شوخ و شنگ شهرت داشت و البته مردی از جنس ترکاندن بمب! اما حالا حاجی بمب ترکان بیشتر شبیه به ترقه ای کودکانه می ماند و عاجزانه از هواداران استقلال می خواهد شده حتی به اندازه هزار تومان به این باشگاه کمک کنند! هر روز صبح ویولن قرار داد های آجورلو با شرکت ها و اسپانسر ها، قطعه ای جدید برای جانشینش می نوازد و درد سری جدید و مخمصه ای بزرگتر!

از درون باشگاه استقلال خبر می رسد مدیران باشگاه بواسطه اشتباهات و مشکلات مدیریت قبلی به مرز جنون رسیده اند اما این قراردادها تنها بخشی از میراث ویران کننده آجورلو و مشاورانش بوده است. سردار در باشگاه آبی دستی گشاده و دلی باز داشت و به اطرافیان و کارمندان وامهای نجومی و حقوق های نجومی تر می داد! فقط در یک مورد که اسناد آن در این مطلب ضمیمه و در اختیار نود پرس قرار گرفته می بینید که در مورد مدیران و دوستان و اطرافیان عزیز تر از جان برای اردی بهشت و ما به تفاوت فروردین ماه، حقوق های نجومی ۷۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است و یا برای ۳۹ نفر درخواست وام های ۴۰۰ میلیون تومانی و کمتر شده است و نامه درخواست به همراه اسامی نشان می دهد چیزی در حدود بیش از ۸ میلیارد تومان فقط در بخش وام به خود دوستان اختصاص داده شده است! این میزان از دست و دلبازی در حقوق و مزایا البته در ایران و بخصوص بخش های دولتی چیز جدیدی نیست و خیلی ها را نمک گیر و مجیز گوی دولت ها و کارهای اشتباه مسئولان نظام کرده است.

مشکل دیگر اما در بخش لیست بیمه است و آنطور که از شواهد پیداست بعضی از افراد نظیر حسن شکریان که در وزارت ورزش کار می کرده ، اسمش در لیست بیمه استقلال بوده و حتی برایش وام  ۴۰۰ میلیون تومانی نیز درخواست شده است. گفته می شود شکریان هیچ پست و سمتی در استقلال نداشته و حتی هیچ رفت و آمدی به آنجا نداشته اما سید محمد پولادگر معاون وزیر ورزش که یار غار و رفیق شفیق  اوست، برای جبران ناکامی در استخدام حسین شکریان در وزارت ورزش، از سردار آجورلو خواسته از طریق استقلال حقوق و بیمه او را رد کند و سردار هم به سینه همکار سابق و دوست و مسئول بالا دستی فعلی خود، دست رد نزده است!  حقوق بالای سفارش شده های مدیران بالا دستی به آجورلو و البته دوستان سردار و خودش در استقلال قطعا برای او و اطرافیان روزهای خیلی خوشی را رقم زده بود اما افسوس که اینبار نه گلچین روزگار بلکه حکم برکناری، او و سایر دوستان را در ادامه لذت بردن از این روزگار خوش ناکام گذاشت! لیست حقوق، بیمه و درخواست وام برای ۳۹ نفر از کارکنان و بعضا افراد نامربوط به باشگاه استقلال، ضمیمه این مطلب شده است که خود گویای بسیاری از حقایق و ناگفته هاست!

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!