news-details

باشگاههای ماسک فروش !

در حالیکه باشگاههای ایرانی همیشه آویزان بودجه های دولتی و عاجز از درآمدزایی هستند در عوض اروپایی ها همیشه راهی برای درآمدزایی پیدا می کنند حتی در بدترین شرایط!

در حالیکه باشگاههای ایرانی همیشه آویزان بودجه های دولتی و عاجز از درآمدزایی هستند در عوض اروپایی ها همیشه راهی برای درآمدزایی  پیدا می کنند حتی در بدترین شرایط!
 با شیوع ویروس کرونا هرچند باشگاه های اروپایی زیان و ضرر های زیادی بابت برگزار نشدن مسابقات شان دیده اند اما آنها همیشه در خلق ایده های نو و روش های درآمدزایی  پیشگام بوده اند. در جدیدترین اقدام ۴۹ باشگاه بزرگ اروپایی از پنج لیگ مهم این قاره به منظور مبارزه و عدم انتشار  ویروس کرونا در بین هوادارانشان اقدام به تولید و فروش ماسک با لوگوی خود کردند. بی شک این اقدام باشگاه ها در کنار توجه به سلامت هوادارانشان مقاصد مالی نیز دارد.از نظر قیمت بارسلونا در صدر جدول فروشندگان ماسک در بین باشگاه های بزرگ قرار دارد .آنها هر ماسک را به قیمت۱۸ یورو می فروشند .بعد از آنها باشگاه های پاری سن ژرمن و رم قرار دارند که هر کدام ماسکهای بهداشتی منقش  به لوگوی  خود را به قیمت ۱۵ یورو می فروشند. اما در این میان رئال بتیس ارزان فروش ترین باشگاه اسپانیاست  که برای هر ماسک تولیدی باشگاه خود چیزی در حدود ۴ یورو از هواداران خود دریافت می کند. در آلمان نیز باشگاه‌های مونشن گلادباخ و بایر لورکوزن  باشگاه‌های ارزان فروش هستند و برای هر ماسک ۳ یورو از هواداران خود عرضه می گیرند. در میان کشورهای اروپایی، آلمان کشوری است که بیشترین تعداد باشگاه ماسک فروش دارد به طوری که تنها دو باشگاه لایپزیک و  پادربورن به  شغل ماسک فروشی روی نیاورده‌اند. در اسپانیا و  باشگاههای  لالیگایی  ۸ باشگاه ماسک فروش شده‌اند.بعضی باشگاه‌ها نیز که بیشتر انگلیسی هستند ماسک های خود را در بسته های  سه تایی به فروش می رسانند. باشگاه های منچسترسیتی، استون ویلا و اورتون هر پک ۳ تایی ماسک را به قیمت ۱۹ یورو به هواداران خود می فروشند.

به اشتراک گذاری این مطلب!