news-details

کومان: مرا آدم بد داستان سوارس نکنید

رونالد کومان در اولین نشست خبری خود در سمت مربیگری لالیگا در خصوص مسی، سوارس، خریدهای آتی و ریکی پوچ صحبت کرد.

رونالد کومان در اولین نشست خبری لالیگایی خود به مسائل مختلف بارسلونا اشاره کرد.

فرداشب بارسلونا در اولین بازی فصل جدید خود میزبان ویارئال است.

کومان گفت:

   مهمترین چیز این است که مسی در بارسا مانده و با ما تمرین می‌کند و برای مسابقه آماده است. او یک نمونه و الگو برای همه بازیکنان است و هیچ شکی در این موضوع نیست.

 

وی ادامه داد:

   ویارئال 2 بازی لالیگایی در این فصل داشته و ما هنوز شروع نکرده‌ایم. این یک مزیت برای آنهاست ولی تیم ما نیز آمادگی کامل دارد تا با قدرت در بازی فردا حاضر شود.

 

سرمربی بارسلونا ادامه داد:

   من روی بازیکنانی که در اختیار دارم تمرکز می‌کنم. 2 هفته تا پایان پنجره نقل و انتقالات باقی مانده و ممکن است خروجی یا ورودی زیادی داشته باشیم. اما من اکنون تمرکزم روی بازیکنان کنونی بارسلوناست تا مقابل ویارئال دیدار کنیم.

 

مسی روز گذشته پس از ترک سوارس، پستی در فضای مجازی گذاشت و به مدیریت بارسلونا انتقاد کرد.

کومان در این خصوص گفت: 

   این واضح است که مسی از اینکه دوستش تیم را ترک کرده ناراحت است و من هیچ شکی در خصوص مسی ندارم. او به خوبی نیز امروز تمرین کرد. من در خصوص سوارس کار بدی انجام نداده‌ام. این تصمیم باشگاه بود. من اتفاقاً بسیار زیاد به سوارس احترام می‌گذارم.

 

وی در خصوص تماس تلفنی با سوارس که در رسانه‌ها با انتقاد زیادی همراه شد اظهار داشت:

   در این اتفاق من آدم بد شدم در صورتی که من بسیار زیاد احترام گذاشتم و با او تماس گرفتم. من به او گفتم که در ترکیب من بازی کردن تو سخت است ولی اگر تو در این تیم بمانی قطعا یکی از بازیکنان ترکیب خواهی بود.

 

سرمربی بارسلونا در خصوص جانشین سوارس نیز گفت:

   هیچ چیز مشخص نیست. من روی بازیکنانم تمرکز دارم. بارسلونا همیشه با قدرت برای بازی‌ها آماده خواهد شد. ما به دنبال بازیکنانی هستیم که تیم را تقویت کنند. باید البته به مسئله اقتصادی باشگاه‌ نیز توجه کنیم. هر چیزی که من می‌خواهم لزوماً قابل خریداری نخواهد بود.

 

 کومان گفت:

   پیش از اینکه با بارسلونا قرارداد ببندم به خیلی از چیزها فکر کردم و سعی داشتم از برخی چیزها نیز حمایت کنم. اما در این باشگاه تمام تصمیم‌ها بر عهده مربی نیست. من در خصوص سوارس احترام زیادی قائلم. ما در خصوص آینده نیز با هم صحبت کردیم. او این فرصت را داشت که به اتلتیکومادرید برود و برای او آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی بارسلونا در خصوص ریکی پوچ نیز اظهار داشت:

   انتقال قرضی ریکی پوچ نیز تصمیم باشگاه‌ است. تعدادی از بازیکنان در لیست اصلی بارسا قرار دارند و تعدادی نیز قرار نمی‌گیرند. این درست نیست که من او را نخواسته ام. ریکی پوچ فردا در ترکیب بارسلونا خواهد بود. اگر او و آلنیا تصمیم بگیرند که در ترکیب بارسلونا بماند من هم شانس بازی دادن به آنها می‌دهم.

 

سرمربی بارسلونا در خصوص فاتی نیز گفت:

   او یک استعداد بزرگ است. او البته بازیکنی جوان است و باید بیشتر یاد بگیرد. او بازیکن آینده بوده ولی در این سن تاثیرگذار نشان داده است.

 

وی در خصوص اندیشه ویکتور فونت، نامزد ریاست بارسلونا که اگر رای بیاورد ممکن است کومان را اخراج کند، اظهار داشت:

   من به اندیشه او احترام می‌گذارم. اکنون وظیفه‌ام این است که تیم را هدایت کنم و بازی‌ها را ببرم. این چیزی است که باید به آن فکر کنم.

 

کومان در خصوص نقطه ضعف دفاعی گفت:

   مشخصاً در دفاع ضعف داریم و می‌خواهیم با تغییر سیستم این مشکل را حل کنیم. اندیشه دارم که پرس شدید انجام دهم ولی به زمان هم نیاز دارم.

به اشتراک گذاری این مطلب!