news-details

برادرزاده پابلو اسکوبار 18 میلیون دلار در یک مخفیگاه پیدا کرد!

اختصاصی "نود پرس"

 برادرزاده پابلو اسکوبار قاچاقچی  مواد مخدر کلمبیایی فاش کرد که وی 18 میلیون دلار در یک "یارو" پیدا کرده است ، کلمه ای که به معنی مخفیگاه در کلمبیا و ونزوئلا است. این تنها شی یافت نشده و مخفی اسکوبار نیست.

ثروت افسانه ای پابلو اسکوبار ،باعث شد که وی برای یک دهه توسط مجله فوربس با درآمد 420 میلیون دلار در هفته در لیست ثروتمندترین مردان جهان قرار بگیرد. بیشتر دارایی های وی پس از مرگ وی در سال 1993 توسط دولت توقیف و بعداً فروخته شد ، اما دارایی های دیگر او همیشه پنهان بوده است. 

نیکولاس اسکوبار ، برادرزاده پابلو ، گزارش داده است که وی 18 میلیون دلار در یک وضعیت غیرقابل استفاده در یک کیف مخفی در خانه ای در شهر مدلین ، جایی که پنج سال در آنجا زندگی می کند ، پیدا کرده است.

او در این ارتباط به رسانه ها گفت : "من بیش از چهار یا پنج سال آنجا بودم و هر بار که در یک اتاق ناهار خوری می نشستم و از طریق پنجره ها به طرف مکانی که پارکینگ بود نگاه می کردم ابتدا متوجه  مردی شدم  که وارد آن مکان و سپس ناپدید شد.  وی  در ادامه افزود: آنجا یک کیسه نسبتاً بزرگ وجود داشت و بوی آن چشمگیر بود. این بو از یک مرده ضرب در 100 بدتر است ".

نیکولاس همچنین در این  مصاحبه در مورد رابطه اش با عمو و آدم ربایش صحبت کرد: من همیشه این حرف را می زنم و با افتخار می گویم که من براد رزاده بزرگ پابلو اسکوبار هستم ، که در بسیاری از فرصت ها توانستم او را همراهی کنم. 
نیکولاس همان شخصی است که در 17 مه 1993 ربوده شد تا بفهمند پابلو کجاست.
او در مورد آن روز می گوید: آنها بیش از 7 ساعت مرا شکنجه کردند و دو کارگر من را با اره برقی گاز پاره پاره کردند!

 برادرزاده اسکوبار  ادعا می کند که اشیا مختلفی پیدا کرده است  از جمله قلم مورد استفاده عمویش ، یک قطعه طلا ، رادیوهای ارتباطی ، ساعت رولکس ، دوربین و ماشین تحریر.
 نیکولاس اسکوبار قبلاً در ماه ژوئیه فاش کرده بود که پس از نبش قبر بدن پابلو اسکوبار در سال 2006 و به درخواست خانواده ، بخشی از بقایای عموی خود را دفن کرده است. به گفته نیکولاس به خواست صریح پابلو اسکوبار ، وی این کار را در پای یک درخت در ورودی مزرعه ناپل ، جایی که عمویش در آن اقامت داشت انجام داد.

با اینهمه اما برادر پابلو اسکوبار آن را انکار می کند و می گوید: نیكولاس دنیا را فریب می دهد و می گوید كه او مخفی گاه پولها را در ملكی در لاس پالماس پیدا كرده است ، این پولها  مال من است ، در حال حاضر من در آنجا زندگی می كنم و سالهاست كه در آن هستم. آنچه او می گوید کاملاً نادرست است. "

به اشتراک گذاری این مطلب!