news-details

اعتراف مدیر جنجالی باشگاه؛ بله من در کارهای تاکتیکی تیم دخالت می‌کنم

مالک باشگاه مونتسا تاکید کر که به طور مستقیم در تصمیمات تاکتیکی باشگاه دخالت دارد.

سیلویو برلوسکونی مالک باشگاه مونتسای ایتالیا با صراحت تمام تاکید کرد که خودش در مسائل تاکتیکی تیم دخالت می کند و به مربیان تیم دستور فنی می دهد.

مالک سابق میلان که اکنون ۸۵ ساله است و تیم جدیدش هم امسال وارد سری A شده است، به شبکه «تله‌لمباردیا» گفت: «رسیدن مونتسا به سری A بعد از ۱۱۰ سال برای من همانقدر خوشحال کننده است که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا. من به طور مستقیم در انتخاب تاکتیک‌های مونتسا دخالت دارم و توصیه‌های لازم را انجام می‌دهم چرا که در میلان هم همین کار را در مورد تمام مربیانی که داشتیم انجام می‌دادم.»

مرد پرتجربه سیاست و فوتبال ایتالیا گفت: «پالادینو (سرمربی جدید مونتسا) را به خوبی می‌شناسم چون او در رده‌های پایه‌ باشگاه ما کار می‌کرد. به همین دلیل من و آدریانو گالیانی (مدیراجرایی باشگاه) تصمیم گرفتیم که او را استخدام کنیم. او باشگاه را می‌شناسد و لیاقت این فرصت را داشت. من نشان داده‌ام که راه محقق کردن اهداف فوتبالی‌ام را می‌دانم.»

نخست وزیر سابق ایتالیا به پیروزی یکشنبه شب تیمش برابر یوونتوس اشاره داشت و گفت: «سرانجام یک بازی بزرگ و یک پیروزی مهم دیدیم. همیشه گفته‌ام که این مونتسا پتانسیل بالایی دارد که در هفته‌های نخست لیگ نتوانست آن را به نمایش بگذارد. شکست دادن یوونتوس اما به نظرم من راه خوبی برای قدم گذاشتن در یک مسیر جدید بود.»

به اشتراک گذاری این مطلب!