news-details

سپاهان چه زمانی به مصاف زنیت می رود؟

شاگردان ژوزه مورایس در دیداری تدارکاتی به مصاف زنیت می‌روند.

به گزارش نود پرس، صبح امروز دوشنبه 21 شهریورماه 1401،  بوریس بورمیستروف سرکنسول روسیه در اصفهان و محسن اصلانی مسئول بخش دیپلماسی عمومی دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در اصفهان با حضور در دفتر باشگاه سپاهان با محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار محمدرضا ساکت ضمن خوش آمدگویی به بورمیستروف و محسن اصلانی مسئول بخش دیپلماسی عمومی دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در اصفهان از باشگاه زنیت سنت پترزبورگ، سفارت روسیه در ایران، کنسولگری این کشور در اصفهان، دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان، وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه به دلیل فراهم کردن شرایط حضور تیم زیر 16 سال سپاهان در تورنمنت چهارجانبه‌ای که به میزبانی باشگاه زنیت برگزار شد تقدیر و تشکر کرد.

ساکت با مثبت ارزیابی کردن روابط ورزشی دو باشگاه سپاهان و زنیت اظهارداشت: تیم بزرگسالان زنیت روسیه آذر ماه امسال به اصفهان سفر خواهد کرد و در روز ششم آذر دیدار دوستانه‌ای با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان خواهد داشت.

ساکت همچنین از حضور تیم زیر 16 سال زنیت در ایران خبر داد و گفت: این تیم 29 آبان وارد ایران خواهد شد و اردوی یک هفته‌ای در کمپ صفائیه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خواهد داشت. در این مدت در دو دیدار دوستانه به مصاف تیم زیر 16 سال سپاهان خواهد رفت. باشگاه‌های سپاهان و زنیت سنت پترزبورگ روسیه پرچمدار گسترش همکاری‌های ورزشی دو کشور هستند و نقشه راه تفاهم نامه دو باشگاه در حال اجرا است.

در این دیدار بوریس بورمیستروف ضمن تبریک به محمدرضا ساکت به خاطر انتخاب وی به عنوان نماینده باشگاه‌ها در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، این انتخاب را نشان از شایستگی و جایگاه ساکت در فوتبال ایران دانست.

وی در ادامه با تاکید بر همکاری‌های فرهنگی ورزشی جمهوری اسلامی ایران با روسیه گفت: ما اکنون در ابتدای یک راه طولانی هستیم، همکاری‌های باشگاه سپاهان و زنیت سنت پترزبورگ مثبت است و ما مثل گذشته آمادگی کامل برای حمایت از همکاری‌های مشترک دو باشگاه را داریم.

وی دیدار تیم‌های سپاهان و زنیت را رویدادی کم نظیر در تاریخ رقابت‌های ورزشی دو کشور دانست و افزود: در کنار اتفاقات مثبتی که در روابط دو کشور رخ داده است، دیدار سپاهان و زنیت رویداد بسیار خوبی است و باز هم اصفهان پیشتاز روابط دو کشور خواهد بود.

در ادامه این دیدار محمدعلی بصیریان مدیر آکادمی باشگاه سپاهان ضمن تقدیری از باشگاه زنیت به دلیل دعوت از تیم زیر 16 سال آکادمی سپاهان به روسیه گفت: حضور مربیان و کادر تیم‌های آکادمی سپاهان در روسیه و ارتباط با باشگاه زنیت، در مباحث علمی و عملی باعث رشد و پیشرفت مربیان ما شده است و هر بازدیدی که مربیان ما از باشگاه زنیت دارند باعث افزایش سطح فنی این مربیان می‌شود.

وی افزود: در چند سال آینده به کمک باشگاه زنیت در مسائل علمی و عملی پیشرفت زیادی خواهیم داشت و تبدیل به یکی از بهترین آکادمی‌های آسیا خواهیم شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!