news-details

ریخت و پاش مالک پولدار تراکتور؛ بلیط بازی فقط ۵هزار تومان!

بلیت بازی تراکتور و نفت آبادان بد قیمت پنج هزار تومان فروخته می شود.

ایوب بهتاج درباره قیمت بلیت بازی تراکتور و نفت آبادان، اظهار داشت: با موافقت زنوزی، در نظر داشتیم بازی این هفته تراکتور مقابل صنعت نفت را رایگان اعلام کنیم که باتوجه به ضرورت خرید بلیط به صورت اینترنتی و محدودیت‌های درگاه پرداخت اینترنتی، حداقل قیمت (پنج هزار تومان) را به عنوان نرخ بلیط بازی دو تیم تراکتور و صنعت نفت در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: باشگاه تراکتور به درآمد حاصل از فروش بلیط نیازی ندارد و آمادگی لازم برای واریز این مبلغ به مجموعه‌های مختلف را داریم.

سرپرست باشگاه تراکتور ادامه داد: همچنین اطلاعات تمامی کسانی که از روز گذشته بلیط خریداری کرده‌اند در سامانه باشگاه موجود است و به دستور مالک باشگاه، پول این افراد به حسابشان بازگردانده می‌شود.


بهتاج تأکید کرد: ما به دنبال اخذ مجوزات لازم از سازمان لیگ هستیم تا پس از این، نرخ بلیط را از حداقل قیمت ممکن تا 200 هزار تومان تعیین کنیم و علاقه‌مندان با رقم دلخواه بلیط خریداری کنند.

سرپرست باشگاه تراکتور تأکید کرد: زنوزی سال‌هاست از جیب شخصی برای فوتبال ایران هزینه می‌کند و خوشبختانه نیازی به درآمدهای حاصل از بلیط فروشی نداریم. حتی درآمد حاصل از فروش بلیط 120 هزار تومانی هم رقم ناچیزی در مقابل هزینه‌های کلان باشگاه است.

به اشتراک گذاری این مطلب!