news-details

داستان عجیب گربه ای که توله سگهای همسایه را می دزدید!

این داستان عجیب اما واقعی است و در ایالت کلرودای آمریکا رخ داده است. 

یکی از همسایه ها گربه ملوسی به نام  خانم کیتی دارد. خانم کیتی چندی پیش باردار شد و چند بچه گربه به دنیا آورد اما همگی بچه گربه ها یک به یک مردند!
همه همسایه ها خانم کیتی را دوست داشتند. او گربه ای ملوس، آرام و دوست داشتنی بود. 
ناگهان رفتارهای خانم کیتی عوض و مشکوک شد. همسایه ها او را زیر نظر گرفتند تا دلیل رفتارهای مشکوکش را پیدا کنند. به طرز باور نکردنی مشاهده کردند که او هر روز یک توله سگ پشمالو را به دهان گرفته و با خود به جایی می برد!
از آنطرف یکی دیگر از همسایه ها سگی داشت که به تازگی چند توله به دنیا آورده بود اما اصلا به آنها توجه و محبت نمی کرد و از طرف دیگر هر روز یکی از توله هایش گم و گور می شد! صاحبان سگ از این وضعیت به شدت ناراحت و نگران بودند!

بالاخره حقیقت کشف شد و همسایه ها با تعقیب خانم کیتی راز هر دو را کشف کردند! خانم کیتی توله سگ ها را از مادرش می دزدید و با خود به یک تریلر متروکه می برد و در آنجا از آنها مادرانه مراقبت می کرد! همه توله سگ ها خوشحال و راضی به نظر می رسیدند. حس مادرانه خانم کیتی او را به انجام کاری غیر قابل باور وا داشته بود. 

 

 

همه ما انسانها رابطه سگ و گربه ها را با دشمنی و جنگ با هم به یاد می آوریم، رابطه ای شبیه به تام و جری اما حقیقت همیشه این کارتون جذاب نیست!

صاحب سگ وقتی دید گربه مادر به خوبی از توله سگ های  او مواظبت و مادری می کند ترجیح داد توله ها در کنار یک گربه مادر باشند تا پیش مادر بی مسئولیت و بی عاطفه خود!

به اشتراک گذاری این مطلب!