news-details

شکیرا و پیکه مذاکرات را قطع کردند و به دادگاه رفتند!

" اختصاصی نود پرس "

شکیرا و جرارد پیکه همچنان برای حضانت فرزندانشان در حال مبارزه هستند و به نظر می رسد که  طرفین برای دستیابی به توافق رو به پایان است و در دادگاه با یکدیگر روبرو خواهند شد.
شکیرا پس از جدایی آنها چندین بار سعی کرد مشکلات موجود در رابطه آنها را حل کند، اما قلب این فوتبالیست  جای دیگری بود. او عاشق زنی 23 ساله بود که در شرکت تولیدی پیکه کاسموس (Kosmos)،کار می کرد
پس از جدایی، مذاکرات بدین صورت بود که پیکه می خواست بچه ها در بارسلونا بمانند ، در حالی که خواننده کلمبیایی می خواست آنها با او به میامی بروند. در تمام این ماه ها آنها به توافق رضایت بخشی برای هر دو طرف نرسیده اند و زمان تمام شده است. در ۵ سپتامبر، کوچولوها باید مدرسه را شروع کنند و هنوز نمی دانند کجا خواهد بود.
شکیرا و پیکه نمی توانند بر سر حضانت فرزندانشان به توافق برسند و این وضعیت باید
 در دادگاه خاتمه  یابد.
 مشکل دیگری که این خواننده کلمبیایی دارد این  است که یک اختلاف حقوقی بزرگ دیگر دارد. دادستانی او را به شش جرم علیه مقامات مالیاتی متهم می کند که خواستار هشت سال زندان هستند.
شکیرا قصد ندارد در هیچکدامیک از این نبرد های حقوقی شکست بخورد.  هر دو طرف پیشنهادات خود را مطرح کرده اند که هر دو مورد نیز  رد توسط دادگاه شده است. در هفته اول شهریور ماه، پیشنهادها و راهکار های دو طرف روی میز گذاشته می شود و باید تصمیم عاجل اتخاذ شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!