news-details

داستان عاشقی آقای گل !

همه انسانها عاشق می شوند و فوتبالیست ها هم عاشق میشوند و صد البته عاشقی همه آنها نیز مثل ما متفاوت و داستان خاص خود را دارد.

همه انسانها  عاشق می شوند و فوتبالیست ها هم عاشق میشوند و صد البته عاشقی همه آنها نیز مثل  ما متفاوت و داستان خاص خود را دارد. اما ببینیم چیرو ایموبیله بهترین گلزن سری آ ایتالیا که با ۳۶ گل علاوه بر کسب عنوان آقای گلی سری آ ایتالیا،جایزه  بهترین گلزن اروپا  و کفش طلا را هم  از آن خود کرد، چگونه عاشق جسیکا ملینا همسر زیبای خود کردید؟
 این زوج که حالا خیلی خوشبخت هستند در سال ۲۰۱۲ با هم آشنا شدند. در آن زمان چیرو در تیم کوچک پسکارا بازی میکرد. یوونتوس او را به طور قرضی به این تیم داده بود .چند سال بعد از این ملاقات، آنها با هم ازدواج کردند و حاصل این ازدواج  ۳ فرزند است.
چیرو و همسرش جسیکا در همان شهر پسکارا همدیگر را در یک رستوران ملاقات کردند .چیرو خیلی زود و در یک نگاه عاشق جسیکا شد، یعنی عشق در یک نگاه !
بعد از یک هفته و خیلی زود آنها زیر یک سقف رفتند و زندگی مشترک را آغاز کردند. انگار چیرو برای این زندگی مشترک خیلی عجله داشت!
  جسیکا در مصاحبه‌ای فاش کرد:در سومین  روز ملاقاتمان چیرو به من پیام داد و گفت تو مادر بچه های ما خواهی بود !من پیش خودم گفتم لابد فقط دارد حرفش را  می زند و مطمئنم خیلی زود زیر حرفش می‌زند  اما  حرف های او واقعی بودند و به قولش عمل کرد و با من ازدواج کرد.
 خود جسیکا هم  داستان عجیبی دارد و  آن هم علاقه عجیب او به مسائل جنایی است! جسیکا  آرزو داشت در صحنه جرم و تحقیقات مربوط به آن کار و فعالیت کند اما آشنایی‌اش با چیرو همه چیز را به هم زد .او حتی در دانشگاه نیز جرم شناسی و علوم دادگاهی را می خواند اما ملاقات با ایموبیله همه چیز را تغییر داد .
جسیکا بعد از شش ماه باردار شد، دانشگاه را ترک کرد و با چیرو به جنوا رفت .آنها در سال ۲۰۱۴ به طور رسمی با هم ازدواج کردند و زندگی شاد و خوشبختی دارند اما  با اینهمه اتفاقات تلخ و ناگواری نیز برای آنها رخ داده  است از جمله اینکه یک روز زمانی‌که این  زوج به همراه خانواده‌هایشان در ساحل پسکارا استراحت  می‌کردند یک مرد با چاقو به آنها نزدیک شد .در مورد این صحنه خود جسیکا می گوید: خوشبختانه در آن زمان بچه ها خواب بودند ‌.چیرو بی حرکت ماند، اما من خیلی ترسیده بودم. انگار آن مرد فقط خواست ما را بترساند!
تنها چیزی که جسیکا در مورد همسرش خوشش نمی آید علاقه بی حد و حصر او به بازی با پلی استیشن است. هر زمانی که جسیکا  می خواهد عکسی دو نفره از خودشان در صفحه اینستاگرامش بگذارد، چیرو یک گوشه پشت میزش نشسته و دارد پلی استیشن بازی می می‌کند. جسیکا همیشه تمام تلاشش را می‌کند تا چیرو را  از بازی کردن منصرف کند اما هیچ وقت فایده ای نداشته است.
 صفحه اینستاگرامی جسیکا بیش از ۹۴۵ هزار فالوور دارد و این هفته بعد از آقای گلی همسرش و برنده شدن کفش طلای اروپا با گذاشتن عکسی از کیک خلاقانه اش، همسرش را شگفت زده کرد!

به اشتراک گذاری این مطلب!