news-details

شاخ شدن عروس دیوید بکهام و تحقیر ویکتوریا!

 

اختصاصی "نود پرس"

بروکلین بکهام بزرگترین پسر دیوید بکهام و ویکتوریا آدامز، چند روز پیش برای اولین بار روی جلد مجله ورایتی ظاهر شد.

این اتفاق به علت اظهارات همسرش "نیکولا پلتز" و از طریق یک مصاحبه اختصاصی رخ داد. او منشا مشکلات مادرشوهرش ویکتوریا بکهام را فاش کرد!
 تنش ها از زمانی شروع شد که عروس خانواده بکهام از پوشیدن طرح ویکتوریا برای عروسی با بزرگ ترین فرزندش خودداری کرد.

دختر نلسون پلتز میلیاردر فاش کرد: "قرار بود این کار را انجام دهم و خیلی دوست داشتم این کار را انجام دهم اما بعد از چند ماه متوجه شدم که کارگاه او نمی تواند این کار را انجام دهد، بنابراین مجبور شدم لباس دیگری انتخاب کنم."

هنگامی که اظهارات نیکولا در فضای مجازی منتشر شد، فالوورهای ویکتوریا متحیر شدند و به دفاع از او پرداختند و اظهار داشتند که باور نمی کردند کارگاهی مانند این زن تاجر و بزرگ، نتواند لباس را به موقع آماده کند.

با این حال، طرفداران ویکتوریا تنها کسانی نبودند که شگفت زده شدند، زیرا این دختر سابق" گروه اسپایس گرلز" نیز از اظهارات عروسش شوکه و عصبانی شد، همانطور که منبع نزدیک به ویکتوریا برای مجله بریتانیایی Heat World فاش کرد.

 دیوید و،به ویژه، ویکتوریا بکهام، اظهارات نیکولا را به عنوان "ترفندی برای جلب توجه" در نظر گرفتند و برای جلوگیری از تنش و جنجال و وضعیتی که "در حال حاضر مسموم است" از پاسخ علنی خودداری کردند.


 آنها حرفهای عروسشان را ترفندی برای جلب توجه می دانند و اکنون باید بفهمند که از اینجا به کجا بروند. در برند بکهام، فلسفه این است که تا زمانی که داستان از بین برود ساکت بمانید. بروکلین اینگونه بزرگ شد، بنابراین ویکتوریا معتقد است که نیکولا تلاشی برای کم اهمیت جلوه دادن او انجام نداده و این روزنامه نگار او بود که برای مصاحبه حضور داشت. 


همچنین این منبع فاش کرد که ویکتوریا، زمانی که خانواده پلتز شروع به درگیر شدن در برنامه های عروسی کردند، "تحقیر" شده است، زیرا از همان ابتدا مشخص شده بود که نیکولا قرار است لباس ویکتوریا را بپوشد.

وقتی نیکولا پدر و مادرش را درگیر کرد، اوضاع واقعاً خراب شد و کاملاً مشخص شد که چه کسی مراسم عروسی را سازماندهی و هزینه می کند. مثل این بود که کرکره‌ها روی بکهام بسته می‌شدند.

به دلیل واقع شدن کارگاه ویکتوریا در لندن، نیکولا زمانی برای سفر به این شهر نداشت و کارکنان ویکتوریا نیز نمی توانستند به نیویورک سفر کنند، بنابراین این طرح لغو شد.

تا به حال، بکهام ها از اظهار نظر علنی در این باره خودداری کرده اند.

به اشتراک گذاری این مطلب!