news-details

تاجر پولدار استقلال، آلکساندر نوری را دوست ندارد!

در ماجرای بازگرداندن استراماچونی به استقلال برای همه این سئوال پیش آمده بود که آبی ها برای بازگرداندن مرد ایتالیایی و پرداخت غرامت او، اینهمه پول را از کجا می آورند آنهم در این بحران ارزی کشور و پرواز لحظه به لحظه قیمت دلار و یورو!

 نسرین فتحی 

بعدها معلوم شد یک تاجر علاقه مند به استقلال حاضر شده این پول را در اختیار این تیم قرار بدهد که به دلیل قانون منع ورود مربی و بازیکن خارجی این اتفاق نیفتاد.
اما حالا که گفته می شود استقلال با آلکس نوری مربی سابق و  ایرانی- آلمانی وردربرمن به توافق رسیده اما  پس چرا او به ایران نمی آید و روی نیمکت آبی ها نمی نشیند؟
منابع خبری نود پرس می گویند استقلال با آلکس نوری به توافق کامل رسیده است اما استقلالی ها عاقلانه به دنبال عقد قرارداد ریالی هستند و البته از آنطرف معلوم است که هر آدم عاقلی آنهم از نوع خارجی اش فقط قراردادی را امضا می کند که دلاری و یورویی باشد.
اما پس آن تاجر علاقه مند به استقلال چی؟
گویا جناب تاجر علاقه مند فقط در مورد استراماچونی ایتالیایی چنین انگیزه و علاقه ای داشته و برای پرداخت اینهمه پول به یک مربی دیگر آنهمه رغبت و انگیزه ندارد!
و همانطور که چند روز پیش نوشته بودیم ادعای چند سایت خبری که مدعی شده بودند در همان شب آلکساندر وارد ایران می شود صحت ندارد و تنها ارزش آن سین زیاد در فضای مجازی برای آنها بود!

به اشتراک گذاری این مطلب!