news-details

شاهد اصلی پرونده استراماچونی در جلسه حاضر نشد/ این پول را نمی‌توانیم از بورس پرداخت کنیم

معاون حقوقی باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص تایید رای پرونده استراماچونی ارائه کرد.

فرشید سمیعی در مورد تایید رای پرونده استراماچونی، اظهار داشت: بعد از صدور رای فیفا در خصوص پرونده استراماچونی، مدیریت وقت باشگاه استقلال به دادگاه CAS شکایت و درخواست نقض رای را کرد. قبل از طرح این شکایت نیز وکلای خارجی استخدام شدند و آن‌ها به نیابت از استقلال شکایت را به دادگاه CAS بردند. پرونده پیگیری و دادگاه‌ها آنلاین برگزار شد. در این دادگاه‌ها ما نهایت همکاری و کمک را با وکلای خارجی داشتیم.

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: شهودی که خواسته بودند، حتی پزشکان وقت و پزشک بیمارستان را آماده کردیم. شاهد اصلی امیرحسین فتحی بود که متاسفانه بنا به دلایلی که برای ما مشخص نیست، در جلسه حضور پیدا نکرد. به زعم وکلای خارجی این مساله یکی از نقاط ضعف پرونده بود. بعد از آن هم رای صادر و استقلال به پرداخت این مبلغ محکوم شد. علت هم این بود که قرارداد دو ساله بود و 1+1 نبود و چون حقوق او بیش از ۲ماه پرداخت نشده بود باشگاه به پرداخت کل مبلغ محکوم شد که بسیار سنگین است.

وی افزود: برخلاف گفته‌ها این  پول را نمی‌توانیم از بورس پرداخت کنیم. مبلغ حاصله از فروش آتی سهام مستقیم به خزانه واریز می‌شود و ربطی به پرداخت بدهی‌های استقلال ندارد. پول قبلی نیز صرف سرمایه گداری بلند مدت شده تا ازمتافع حاصله برای باشگاه هزینه شود. سیاست باشگاه این است که با تلاش شبانه روزی و سرعت هرچه بیشتر، نقل و انتقالات را به پایان برساند ولی همزمان هم به فکر‌ پرداخت این مبلغ هستیم و باید بهترین راهکار را پیدا کنیم.

سمیعی تصریح کرد: هواداران نگران نباشند. سردار آجورلو و تیم مدیریتی باشگاه نهایت تلاش خودشان را به کار می‌گیرند که بتوانند در اسرع وقت این مشکل را برطرف کنند. هدف اول این است که این رای به نقل و انتقالات باشگاه ضربه نزند. سپس پول را پرداخت و مشکل را حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ان‌شاء الله این بار نیز، مانند دفعات قبلی با مدیریت و درایت آجورلو منابع مالی لازم برای عبور از این پرونده تهیه و پرداخت خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!