news-details

نکونام: دروازه‌بان نداشتیم هم اتفاق خاصی نمی‌افتاد

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: کاملا سوار بر بازی بودیم و اگر دروازه‌بان هم نداشتیم، اتفاق خاصی نمی‌افتاد.

به گزارش نود پرس از اهواز، جواد نکونام پس از تساوی بدون گل دیدار فولاد و صنعت نفت در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: با توجه به گرمای هوا می‌دانستیم تیم حریف عقب می‌نشیند و بسته برای کسب حداقل امتیاز بازی می‌کند. روی این موضوع تمرین کرده بودیم. بی‌ خطر ترین بازی بود که در سال‌های اخیر از صنعت نفت دیده بودم. کاملا سوار بر بازی بودیم و اگر دروازه‌بان هم نداشتیم، اتفاق خاصی نمی‌افتاد.

وی افزود: شاید صنعت نفت در 6 -7 دقیقه ابتدایی نیمه اول با بازی مستقیم توپ‌های روی دروازه ما آمد اما در ادامه مسلط بودیم و باز هم تأکید می‌کنم اگر دروازه‌بان نداشتیم هیچ اتفاقی روی دروازه فولاد نی‌افتاد. صنعت نفت غیر از وقت تلف کردن و خواباندن جریان بازی کار دیگری انجام نداد اما ما سعی کردیم به بازی سرعت بدهیم. از ابتدا هم به داور گفتم تیم حریف روی شگرد خود چنین کاری انجام می‌دهد. هر 5 دقیقه یکبار یک نفر از بازیکنان صنعت نفت روی زمین می‌افتاد.

سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: تیمی که دقیقه 25 و 35 کارت زرد می‌گیرد یعنی برنامه‌اش مشخص است. به داور هم گفتم دیگر نباید دقیقه 80 به دروازه‌بان حریف کارت زرد بدهید امابه نظر می‌رسد داوران تا حدی بازی را کنترل می‌کنند. به مرادیان دقیقه 82 کارت زرد داد. اما در ابتدای بازی به او گفتم دقیقه 80 به بعد کارت می‌دهید و این موضوع مشخص بود. به پدر امیر عرب براقی ارادت دارم از دوستان خوب ما و بچه محل ما است اما خودش داور ضعیفی است. دو سال قبل سبب باخت ما به نساجی شد. خودش کارت قرمز نداد و کمک داورش نیز اشتباه کرد و خطای حول دادن بازیکنان نساجی را نگرفت. سه سال قبل نیز در اهواز یک پنالتی برای ما نگرفت و باز هم یک بر صفر باختیم. 

نکونام گفت: نظر شخصی‌ام را می‌گویم که امیر عرب براقی داور ضعیفی است ایرادی هم ندارد که بگوید من بازیکن ضعیفی بودم زیرا نظر شخصی‌اش است این داور برای یک تیمی که می‌خواهد فوتبال را بخواباند عالی است نه آوانتاژ می‌دهد و نه بازی را کنترل کنند دقیقه 82 به بازیکن حریف کارت می‌دهد اما خواهش می‌کنم چنین کارهایی با تیم ما انجام ندهد. این نوع قضاوت کردن برای ما سنگین است. یک خطا در نیمه اول درون هیجده قدم اتفاق افتاد که امیدوارم پنالتی نبوده باشد. در کل قضاوت‌های وی نشان می‌دهد داور ضعیفی است. اعتقاد شخصی من این است باید در بازی تیم‌های خوزستانی و شمالی از بهترین داوران‌مان استفاده کنیم. 

به اشتراک گذاری این مطلب!