news-details

اتفاقی عجیب در دولت سیزدهم؛ یک مجموعه ورزشی با دو رئیس و دو حقوق بگیر!

" اختصاصی نود پرس "

اگر بخواهیم از انتصابات عجیب و غریب در دولت سیزدهم، گرانی های چند صد درصدی و آنها را گردن دولت روحانی انداختن و سکوت مداحان همیشه منتقد و صدا و سیما  در برابر همه این اتفاقات فاکتور بگیریم و به آنها نپردازیم، به پدیده عجیب یک مجموعه ورزشی و دو رئیس و حقوق بگیر می رسیم!


حتما از مدتها پیش اخبار و حواشی مربوط به بزرگترین و مهمترین استادیوم ورزشی ایران یعنی آزادی را شنیده اید.‌ ابتدا احمد مددی مدیر عامل سابق استقلال به عنوان مدیر مجموعه ورزشی آزادی منصوب شد اما چندی بعد با روی کار آمدن عاصم یوسفی به عنوان مدیر عامل شرکت تجهیز، وی برای فرد دیگری حکم ریاست مجموعه ورزشی آزادی را زد اما مددی و یارانش سنگر آزادی را خالی نکردند و گفتند این حکم را قبول ندارند! مدتی اخبار ضد و نقیض زیادی در مورد مدیریت استادیوم آزادی به گوش می رسید از بازگشت به کار مجدد مددی تا چندین خبر حاشیه ای دیگر تا اینکه مردم و رسانه ها علاقه خود را به اینهمه اخبار حاشیه ای از یک مجموعه ورزشی از دست دادند!


حالا اما خبر می رسد مجموعه ورزشی آزادی دو رئیس دارد یکی احمد مددی و دیگری فاضلی که هر دو آنها به عنوان مدیر مجموعه ورزشی آزادی حقوق می گیرند! منابع نود پرس می گویند فاضلی فعلا رئیس تر است و بیشتر سوار کار است اما هنوز هم مددی آدمها و نفوذ خود را دارد!

اینکه یک مجموعه ورزشی دو مدیر همزمان داشته باشد و هر دو هم حقوق دریافت کنند از آن دسته خبرهایی است که به قول عادل فردوسی پور رحمه الله علیه باید سرت را به میز بکوبی!

البته از آنطرف انگار وضع مالی  دولت رئیسی  بر خلاف مردم تحت فشار سلاخی اقتصادی، خیلی توپ است که برای یک مجموعه ورزشی دو رئیس همزمان حکم دارند و هر دو حقوق هم می گیرند!

به اشتراک گذاری این مطلب!