news-details

فرار تلگرامی وزیر ورزش از دست منتقدان چغر مایلی کهنی!

اختصاصی "نود پرس"

هفته پیش بود که بالاخره وزیر ورزش بعد از تحمل چند هفته انتقادات بی وقفه، به مجلس رفت و از نمایندگان مجلس کارت زرد دریافت کرد. البته بسیاری از منتقدان سر سخت و چغر وزیر ورزش همانند ناصر فریاد شیران معتقدند که دکتر سجادی به بهانه ابتلا به کرونا مدتی نیز مجلس را پیچاند تا برای خودش زمان بخرد و از اخطار و عدم رای اعتماد مجلس فرار کند، اما بالاخره این اتفاق افتاد و کارت زرد از جیب بهارستانی ها بیرون آمد هر چند منتقدان و مخالفان سرسخت دو و میدانی معتقد و منتظر برکناری او هستند و به کمتر از این رضایت نمی دهند!


لیدر و در راس همه این منتقدان کوتاه نیا، برادران فریاد شیران هستند همانهایی که در این چند سال اخیر همانند تیغ بران منتقد افرادی همچون مهدی تاج، ماجدی و بسیاری از چهره های ورزشی و فساد در ورزش بوده اند. روزی نیست که این دو برادر که سابقه طولانی دوستی و همکاری با محمد مایلی کهن دارند، مصاحبه ای جنجالی و انتقادی نداشته باشند. در هر حال در دورانی که مایلی کهن به زبان سرخش استراحت داده ایندو جور رفیق و همکار قدیمی خود را می کشند! 
فعلا که ایندو به همراه دوستان و همفکران خود توانسته اند اولین ضربه را به قهرمان سابق دو و میدانی ایران وارد کنند. بی شک فشار رسانه ای آنها در کارت زرد مجلس تاثیر فراوانی داشته است و گام بعدی آنها اخراج سجادی از ساختمان سئول است. آنها معتقدند سجادی خودش هم می داند کارش در وزارت ورزش تمام است و دارد خودش را برای کمیته ملی المپیک آماده می کند و استارت لابی برای ریاست این کمیته را زده است.

فشارها و انتقادات این گروه به قدری زیاد و برنده است که چند شب پیش دکتر سجادی را مجبور به ترک گروهی تلگرامی و واتس آپی کرد که سالهاست در کنار دوستان و همفکران و البته یاران قدیمی و سابق خود، عضو این گروهها بوده اما انتقادات تند و تیز و آتشین مخالفان و بخصوص برادران فریاد شیران بالاخره وزیر ورزش را با انتشار متنی بسیار مودبانه و صبورانه، از این گروهها فراری داد!

باید منتطر ماند و دید در این ماراتن یعنی پروژه و استارت برکناری وزیر ورزش کدام طرف بیشتر مقاومت و استقامت می کنند، دونده سابق یا فوتبالیست های سابق اما پر نفس!

به اشتراک گذاری این مطلب!