news-details

برای جذب عزت‌اللهی منتظر جلسه با بردیف هستیم/ با نبود VAR حواشی لیگ از هفته اول شروع می‌شود

سرپرست باشگاه تراکتور گفت: درمورد عزت‌اللهی و هر بازیکن دیگری منتظر جلسه با کادرفنی و نظر بردیف هستیم.

ایوب بهتاج در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتور پس از بازگشت از اردوی ترکیه، اظهار داشت: تیم ما دوشنبه از این اردو بازگشت. قربان بردیف نیز پس از استراحت دو روزه‌ای که برای اعضای تیم در نظر گرفته بود امشب به ایران می‌آید و قرار است با هم درمورد برنامه‌های آتی تراکتور تا قبل از شروع فصل جلسه داشته باشیم.  

وی درمورد احتمال جذب چهارمین بازیکن خارجی و سعید عزت‌اللهی، توضیح داد: اجازه بدهید بردیف امشب به ایران بیاید تا پس از برگزاری جلسه با کمیته و کادرفنی درمورد این مسائل به جمع بندی برسیم. البته درمورد سعید عزت‌اللهی نقل قولی از من منتشر شده که صحت ندارد. 24 ساعت است به تراکتور آمده‌ام و تاکنون صحبتی با این بازیکن نداشته‌ام. باید بردیف به ایران بیاید تا موارد را جمع بندی کنیم و سپس تصمیم بگیریم. 

سرپرست تراکتور درمورد اینکه آیا قبل از حضورش در این باشگاه اعضای هیات مدیره صحبتی با عزت‌اللهی نکرده‌اند، گفت: من اطلاعی ندارم و هرکسی صحبت کرده خودش راحت تر می‌تواند پاسخ بدهد. اکنون باید صبر کنم تا سرمربی و کادرفنی به ایران بیایند تا پس از برگزاری جلسه کمیته فنی، اگر بردیف درباره جذب بازیکنی به جمع بندی رسید، باشگاه وظیفه دارد اخبار را صریح و شفاف اعلام کند. 

بهتاج درخصوص آخرین وضعیت ورزشگاه یادگار امام تبریز پیش از شروع لیگ برتر، توضیح داد: شاید این ورزشگاه به اولین دیدار خانگی تراکتور مقابل ذوب آهن نرسد اما ما ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی را هم در اختیار داریم. سازمان لیگ ایراد خاصی به زمین یادگار امام نگرفته است. فقط بحث رختکن‌ها و نورافکن‌های استادیوم مقداری غیر استاندارد است که طبق هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان درصدد رفع این موارد در سریع‌ترین هستیم. فردا هم در این مورد جلسه داریم.

وی درباره اینکه با توجه روند یارگیری تراکتور و حضور قربان بردیف، توقعات از این تیم نسبت به فصل گذشته خیلی بالاتر رفته است، عنوان کرد: هواداران هر تیمی دوست دارند تیم‌شان قهرمان شود و به موفقیت برسد. طرفداران ما هم از این  قاعده مستثنی نیستند. ان‌شاءالله با کمک همین هواداران بتوانیم به این آرزوی چندین ساله برسیم.

سرپرست تراکتور درمورد اینکه شنیده می‌شود این باشگاه نسبت به فصل قبل هزینه‌های زیادی انجام داده است، پاسخ داد: آیا تیم‌های دیگر هزینه نکرده‌اند یا ما از تیم‌های دیگر مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولاد و .... بیشتر هزینه کرده‌ایم؟ هزینه ما نسبت به سال گذشته بیشتر شده اما تیم‌های دیگر که خصوصی نیستند از منابع دولتی و کارخانجات می‌توانند هزینه‌ها و قراردادها‌یشان را پرداخت کنند. هزینه‌های‌شان هم خیلی بالاتر از ما است.

وی درمورد دلیل جدایی میر معصوم سهرابی از تراکتور، گفت: این موضو ع را خودش باید جواب بدهد اما قطعا سهرابی از مدیران خوب فوتبال کشور ما است. خودم امیدوارم با کمک مالک، هیات مدیره، کادرفنی، بازیکنان و هواداران تراکتور بتوانیم تیم یکدستی داشته باشیم و با اراده‌ای بسیار قوی ضمن انجام بازی‌های خوب، نتایج خوبی هم بگیریم.

سرپرست تراکتور درباره همکاری این باشگاه با قربان بردیف، عنوان کرد: او مربی بزرگ و شناخته‌شده‌ای در جهان است. امیدوارم همین مربی بزرگ نتایج بسیار خوبی با تراکتور کسب کند.

بهتاج درخصوص اینکه به عنوان سرپرست یک باشگاه خصوصی در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال چه توقعی از رئیس بعدی این مجموعه دارد، اظهار داشت: وضعیت باشگاه‌های خصوصی یک بحث است اما امیدوارم رئیس جدید بهتر برای ساماندهی لیگ و باشگاه‌های ما اقدام کند. همانگونه که بردیف یک سرمربی سطح جهانی است باید ما هم همزمان با حضور چنین مربیانی باید لیگ خود را در بحث تبیین و اجرای قوانین به سطح بالاتری ارتقا بدهیم. قطعا به دلیل نبود VAR  از همان هفته اول، حاشیه‌های زیادی ایجاد خواهد شد و باید هرچه سریع تر این موضوع را جمع‌بندی کنیم. تیم‌های ما باید همه حرفه ای شوند.

وی ادامه داد: آرزو می‌کردم ای کاش باشگاه‌های دیگر ما نیز مثل تراکتور خصوصی باشند تا آن موقع مشخص شود در چه حد و اندازه‌ای می‌توانند هزینه کرده و مطابق آن نتیجه بگیرند. در این حالت در شرایط برابر توانمندی تیم‌ها اثبات می‌شد اما اکنون دولت و کارخانجات صنعتی به تیم‌های دیگر کمک می‌کنند و این تیم‌ها با امثال تراکتور و نساجی رقابت دارند. ای کاش این مسائل سازماندهی شود تا همه تیم‌ها ظرفیت واقعی خودشان را در شرایط مساوی نشان بدهند.

به اشتراک گذاری این مطلب!