news-details

رونمایی از نامزد جدید کریم بنزما

اختصاصی "نود پرس"

جردن اوزونا که یک مدل است اولین تصاویر خود را با بنزما منتشر کرد.
فوتبالیست رئال مادرید پس از چندین ماه شایعه در مورد یک رابطه عاشقانه احتمالی؛ در این عکس در کنار نامزد جدیدش در شبکه های اجتماعی دیده می شود.

در ابتدای ژوئیه گذشته، شایعات متعددی مبنی بر ارتباط احتمالی کریم بنزما و جردن اوزونا منتشر شد. همه چیز زمانی اتفاق افتاد که مهاحم فرانسوی پس از کارهای بزرگی که در فصل گذشته با باشگاه مادریدی انجام داد و به دست آورد، از تعطیلات عالی خود لذت می برد. این بازیکن فوتبال توسط چند عکاس در کنار این مدل آمریکایی سوار بر یک قایق تفریحی مجلل شکار شد.

از آن لحظه به بعد، افراد زیادی بودند که به رابطه احتمالی بین آنها اشاره کردند. حالا این خود جردن اوزونا است که اولین تصاویرش را با بنزما منتشر می کند. او این کار را در پروفایل اینستاگرام خود انجام داد، جایی که بیش از 337000 دنبال کننده دارد.  او از طریق داستان های این پلت فرم محبوب، محبت آمیزترین نگرش خود با بازیکن فوتبال را نشان می دهد.دیده می شود. در تصویر دیگر شما می‌توانید ببینید که چگونه از طریق تماس ویدیویی FaceTime  آنها در تماس هستند.

اگرچه جردن اوزونا مشخص نمی کند که ارتباط او با مادریدیستا چیست، اما حقیقت این است که این تصاویر هزار کلمه معنا دارند. بنزما به نوبه خود این عکس ها را در پروفایل خود به اشتراک نگذاشته است و ترجیح می دهد روی جنبه حرفه ای خود تمرکز کند.


این مدل ۳۲ ساله آمریکایی در اول ژانویه ۱۹۹۰ در مریلند به دنیا آمد. او از سنین بسیار پایین با دنیای مد و کت واک‌ها مرتبط بوده و در رویدادهای مختلف شرکت می‌کند، اگرچه او قبلاً به عنوان پیشخدمت در کلوپ شبانه محبوب لاس وگاس، کار می‌کرد. در حال حاضر، جردن اوزونا با آژانس های مدل سازی مهمی مانند "Tricia Brink Management"، "The Salt Agency"، "Caroline Gleason Management" و "State Management" کار می کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!