news-details

احتمال بازگشت قهرمانی مردان‌ پاشا البرز؛ داور مسابقه و کمیته استیناف مشخص می‌کنند!

" اختصاصی نود پرس "

بازی فينال پلی اف لیگ دسته سه بين داماش گیلان و دارایی تهران درحالی برگزار می شود که هنوز پرونده شکايت باشگاه مردان پاشا البرز بسته نشده و تکلیف قهرمان اصلی مسابقات  ( مردان‌ پاشا البرز ) مشخص نیست.

در این راستا خبر می رسد یک روز پس از بازی رفت فینال پلی اف جلسه کمیته استیناف برگزار شده و باشگاه مردان پاشا البرز نیز تمام دفاعیات خودشان را با مدرک کامل به استیناف ارائه کرده اند، ولی جواب قانع‌ کننده‌ای نگرفته اند! البته در این جلسه حتی نامه گزارش بازی بررسی شده مشخص کرده داور مسابقه به شماره ۹۷ به خاطر رفتار غيره ورزشی ( سید امین هاشمی )  کارت زرد داده‌، ولی در احراز هویت بازیکن اشتباه کرده است. هرچند او در گزارش خودش مکتوب نوشته که به شماره ۹۷ کارت زرد نشان‌ داده است.

ظاهرا کار به جایی رسیده که داور مسابقه نیز به کميته استیناف احضار شده تا او نیز نظرش را بدهد و رای نهایی را صادر کنند. گفته‌ می شود این احتمال دارد؛ رای بازی مجددا تغییر کند و قهرمانی را به مردان پاشا البرز برگردانند و این تیم سهمیه دسته دو را بگیرد، مگر اینکه اتقاق عجیب و غریبی رخ دهد و این تیم علی‌رغم قهرمانی از صعود باز ماند و تیم دیگری به لیگ دسته دوم صعود کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!