news-details

واکنش جالب مربی اسبق استقلال به ادعای سعادتمند: خوشحالم که سعادتمند نتیجه را به نفع خود می داند !

کولی: برایم برد و باختی وجود نداشت/ خوشحالم سعادتمند نتیجه را به نفع خود می‌داند

به گزارش " نود پرس " مربی اسبق استقلال گفت:

خوشحالم که مدیرعامل استقلال نتیجه را نفع خود دانسته و خودش را پیروز می‌داند؛ امیدوارم مبلغی که باید پرداخت شود را بدون مشکل و در زمان مقرر بپردازند.

ساعتی پیش احمد سعادتمند در مصاحبه‌ای تلویزیونی اعلام کرد که در پرونده میگوئل کولی استقلال برنده شده است و این یک اتفاق فوق‌العاده برای باشگاه محسوب می‌شود. در همین رابطه، خبرنگار نود پرس گفت‌وگوی کوتاهی را با مربی جامائیکایی و اسبق استقلال انجام داد.

 

کولی درباره ماجرای این پرونده اظهار داشت:

خوشحالم که این پرونده به سرانجام رسید و هر ۲ طرف یعنی هم من و هم باشگاه استقلال می‌توانیم رو به جلو حرکت کنیم.

 

مربی اسبق استقلال درباره ادعای سعادتمند مبنی بر اینکه استقلال در پرونده او پیروز شده است گفت:

ابتدا باید بگویم که اگر باشگاه استقلال همان ابتدا حقوقم را پرداخت می‌کرد کار به شکایت و فیفا نمی‌کشید. در ادامه که فیفا وارد ماجرا شد شروع به تحقیق کرد و حکمی را صادر کرد و ما باید منتظر می‌ماندیم. در این پرونده اصلا برد و باختی برای من وجود نداشت و فقط دنبال عدالت بودم.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد:

خوشحالم که مدیرعامل استقلال نتیجه را نفع خود می‌داند و خود را پیروز می‌داند. امیدوارم مبلغی که باید پرداخت شود را بدون مشکل و در زمان مقرر پرداخت کنند. همینطور آرزو می‌کنم که باشگاه استقلال در دیگر پرونده‌هایی که دارد نیز موفق شود و بتواند بدهی‌های خود را پرداخت کند و فصل جدیدی را رقم بزند.

 

کولی در پایان در پاسخ به این سوال که باشگاه استقلال چقدر باید به او پرداخت می‌کرد گفت:

فیفا ابتدا حکم داد که باشگاه باید۱۴۵ هزار دلار به من پرداخت کند اما آنها اعلام کردند که من در بنی‌یاس مشغول شده‌ام و همین مساله باعث شد تا این مبلغ کاهش پیدا کند. در پایان می‌خواهم برای باشگاه بزرگ استقلال و هوادارانش آرزوی موفقیت کنم و بگویم که دلم برایشان تنگ شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!