news-details

پرمشتری‌ترین بازیکن بازار، ایران را ترک کرد/ اختلاف شدید پیشنهاد استقلال با رقم درخواستی!

محمد محبی امشب به پرتغال بر می گردد تا در شروع تمرینات سانتاکلارا یکی از بازیکنان حاضر دراردوی آماده سازی این تیم باشد.

باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، گل گهر، سپاهان و فولاد برای خرید این بازیکن به باشگاه سانتاکلارا نامه زده اند یعنی تیم‌های اول و تا پنجم فصل گذشته و در این بین گفته می‌شود استقلال، گل گهر و سپاهان پروسه جذب این بازیکن را جدی تر از دو باشگاه پرسپولیس و فولاد دنبال می‌کنند اما محمد محبی با هیچ یک از این باشگاه‌ها نشست نداشت به این خاطر که دو فصل دیگر با باشگاه پرتغالی قرارداد دارد و حضور وی در یکی از این تیم‌ها باید با نظر باشگاه پرتغالی باشد.

محمد محبی فصل گذشته ۳ گل برای تیم سانتاکلارا به ثمر رساند که مهمترین آن در برابر بنفیکا بود. او با درخواست باشگاه اتحاد کلبا برای حضور در جمع شاگردان فرهاد مجیدی هم مواجه شد. بازگشت محمد محبی به پرتغال به معنی عدم جدایی قطعی او از تیم سانتاکلارا نیست. ممکن است در روزهای آتی این باشگاه با دریافت بررسی پیشنهادات مالی باشگاه‌های ایرانی و اتحاد کلبا با حضور محمد محبی در یکی از این تیم‌ها موافقت کند. البته این جابجایی در صورتی خواهد بود که بازیکن ایرانی هم به حضور در یکی از تیم‌های خواهان روی خوش نشان دهد در غیر اینصورت می‌تواند به حضورش در سانتاکلارا ادامه دهد.

او در تعطیلات زمستانی هم بادرخواست باشگاه‌های ایرانی برای حضور در ترکیب آنها حتی به عنوان بازیکن قرضی مواجه شد اما رییس باشگاه سانتاکلارا گفته بود ترجیح می‌دهد برای فروش محمد محبی به یکی از تیم‌های مطرح پرتغالی چون پورتو و اسپورتینگ برنامه ریزی کند. او در یکی از بندهای قرارداد محمد محبی فسخ قرارداد این بازیکن را ۳ میلیون یورو تعیین کرده است که بعید است باشگاه‌های ایرانی قادر به پرداخت چنین پولی باشند و اگر باشگاه سانتاکلارا تصمیم به فروش محمد محبی به یکی از تیم‌های ایرانی یا اتحاد کلبا بگیرد می‌بایست درخواست مالی خود را کاهش دهد.

به هر صورت مذاکرات باشگاه‌های ایرانی با باشگاه سانتاکلارا برای در اختیار گرفتن محمد محبی ادامه دارد. در این بین گفته می‌شود باشگاه استقلال برای در اختیار گرفتن این بازیکن حاضر شده است ۵۰۰ هزار دلار به پرتغالی‌ها پرداخت کند. جالب اینکه باشگاه سپاهان فصل گذشته محمد محبی را با شهریار مغانلو معاوضه کرد اما این فصل علاقمنداست بار دیگر این بازیکن را به ترکیب تیم برگرداند و حاضر به پرداخت بخشی از مبلغ رضایتنامه این بازیکن که توسط باشگاه سانتاکلارا تعیین شده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!