news-details

طلسم 6 ماهه قایدی مقابل رحمتی می شکند ؟

 

مهدی قایدی امیدوار است در دیدار با شهر خودرو که حساسیت زیادی برای آبی‌پوشان و فرهاد مجیدی دارد، طلسم گل‌نزدن‌هایش در ۶ ماهه اخیر را شکسته و دروازه سید مهدی رحمتی را باز کند.

به گزارش " نود پرس " مهدی قایدی یکی از بازیکنان تاثیرگذار استقلال در این فصل بوده است. او در نیم فصل اول با هشت گل زده و ۵ پاس گل نقش مهمی در خط حمله آبی‌پوشان ایفا کرد و نشان داد می‌تواند در کنار شیخ دیاباته بهترین زوج خط حمله لیگ را بسازد.

قایدی که یکی از نامزدهای حضور در تیم ملی محسوب می‌شد، مدت‌هاست نه برای استقلال گلی به ثمر رسانده و نه پاس گلی داده است و خیلی‌ها بر این باور هستند که افت این بازیکن در روند تیمی آبی‌پوشان تاثیر منفی گذاشته است.

پس از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر و وقفه طولانی که به خاطر ویروس کرونا حاصل شد، از آن مهاجم شاداب و پر انرژی در خط حمله استقلال خبری نیست و این آمار خوبی برای قایدی محسوب نمی‌شود.

فرهاد مجیدی برای پایان دادن به ناکامی‌های مهاجم استقلال راهکارهای مختلفی در نظر گرفته و می‌کوشد با روحیه دادن به این بازیکن او را از بحران فعلی که در آن گرفتار شده نجات دهد.

یکی از این‌ راهکارها استخدام روانشناس برای استقلال بود و به طور حتم اولین و جدی‌ترین کار روانشناس استقلال این است که فشار روحی و روانی که قایدی با آن دست و پنجه نرم می‌کند را از بین ببرد.

قایدی که در ابتدای فصل قول داده بود به اندازه شماره پیراهنش (۱۰) در لیگ برتر گل‌زنی کند، بیش از ۶ ماه است که پاهایش طلسم شده است.

به طور حتم مجیدی در دیدار با شهر خودرو نیز به مهدی قایدی میدان خواهد داد و امیدوار است مهاجم جوان آبی‌ها این ماموریت را با نقش تاثیرگذار خود در مشهد به خوبی انجام دهد.

باید منتظر بمانیم تا ببینیم طلسم قایدی مقابل مهدی رحمتی شکسته خواهد شد یا همچنان وی در گل زدن ناکام خواهد ماند.

قایدی در این فصل موفق شده است دروازه تیم‌های نفت مسجد سلیمان، گل‌گهر سیرجان، پارس جنوبی‌جم، صنعت نفت آبادان، نساجی مازندران، سپاهان اصفهان، پیکان و شاهین شهرداری بوشهر(۲ بار) را باز کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!