news-details

سحر پرید، طارمی عروس لندنی می گیرد!

" اختصاصی نود پرس "

به گزارش نود پرس، مهدی طارمی بازیکن ملی پوش ایرانی تیم پورتو پرتغال، که در لندن زندگی می کند، اخیرا با دختری نامزد کرده است.

همسر مهدی طارمی که متولد و بزرگ شده لندن هست، دختر یک تاجر می باشد.
مهدی طارمی سال گذشته پس از گلزنی، در شادی بعد از گل خود حرف انگلیسی P را نشان داد که گویا این، حرف اول اسم نامزد اوست!

نکته جالب این که مهدی طارمی قصد دارد بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل سنگین و کسب ۲ جام قهرمانی در لیگ پرتغال و جام حذفی این کشور، مراسم عروسی خود را در‌ بوشهر یا اصفهان برگزار کند.

شنیده ایم مهدی طارمی و همسرش مشغول تدارک مراسم عروسی هستند و به زودی این مراسم را برگزار خواهند کرد.

لازم به ذکر است ، در آبان 1396 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی توسط نود پرس منتشر شد، اما این خبر به شدت توسط وکیل طارمی تکذیب و واکنش شدید الحنی در بر داشت تا اینکه چند سال بعد عکس دونفره و آتیله ای این دو مشخص کرد با هم در ارتباط بوده و روابط نزدیکی با هم داشتند! 
سرانجام‌ و  پس از حواشی‌های فراوان، این بازیگر جوان با طارمی قطع رابطه کرد و با امیر تتلو ازدواج کرد هر چند همانطور که انتظار می رفت ازدواج با تتلو پر حاشیه عوارض و عواقب و حاشیه های زیادی در بر خواهد داشت و چه بسا عمر این ازدواج به یک هفته هم نرسد!
حالا باید دید داستان اینبار ازدواج آقا مهدی به کجا می انجامد؟ آیا او اینبار هم این خبر را سفت و محکم تکذیب می کند و یا واقعا در ایران سر سفره عقد می نشیند؟ هر اتفاقی بیفتد فقط این را می دانیم که تا به حال نشنیده ایم در هیچ جای دنیا یک سلبریتی بخاطر درج خبر ازدواجش، رسانه ها را توسط وکیلش تهدید به شکایت کند! معلوم نیست چرا سلبریتی های ایرانی از شنیدن خبر ازدواجشان اینقدر وحشت و تنفر دارند!

به اشتراک گذاری این مطلب!