news-details

حمله دو سگ هار به یک زن جوان در شمال شهر تهران!

" اختصاصی نود پرس "

دو سگ هار در یکی از خیابانهای شمال شهر تهران به یک زن جوان حمله کرده و از چند ناحیه او را گاز گرفتند! خانم فتانه ج که چند روز پیش مورد حمله دو سگ بزرگ قرار گرفت، در این ارتباط به نود پرس می گوید: صحنه بسیار وحشتناک و دلهره آوری بود. به همراه همسرم در خیابان دولت تهران مشغول انجام کاری بودیم که ناگهان دو سگ بزرگ ولگرد به سمت من حمله کرده و من را گاز گرفتند.

 وی در ادامه ضمن تشریح آن لحظات دلهره آور به نود پرس می گوید: خدا رو شکر که همسرم در آن لحظه کنارم بود و با کمک او و چند عابر و کاسب محل توانستیم سگ ها را دور کنیم وگرنه معلوم نبود چه بلایی سر من می آید. ضمن اینکه پیدا کردن سرم و آمپول ضد هاری نیز مشکل بزرگی بود و خدا رو شکر که همسرم پزشک است و تمکن مالی نسبتا مناسبی داریم وگرنه اگر کسی پول نداشته باشد و سگ گازش بگیرد علاوه بر درد و وحشت و دلهره، باید برای تهیه آمپول ضد هاری هم کل تهران را زیر پا بگذارد و  ده پانزده میلیون تومان هم هزینه کند.

خانم فتانه در پایان ضمن انتقاد از عملکرد شهرداری منطقه ۳ تهران گفت: چندی پیش یکی از همسایه های ما در پیاده رو خانه اش باغچه ای زیبا ساخت اما عوامل شهرداری بلافاصله وارد این کوچه بن بست و درو از چشم شدند و این باغچه را تخریب کردند و هر چه اهالی کوچه اصرار کردند که این باغچه برای زیبایی کوچه است و هیچ آسیبی به کسی نمی زند، عوامل شهرداری اصرار داشتند که " ما ماموریم و معذور" اما چطور می شود که دو سگ بزرگ و هار در یکی از مهمترین و شلوغ ترین خیابان های تهران پرسه می زنند و هیچ مامور و معذوری پیدا نمی شود؟

به اشتراک گذاری این مطلب!