news-details

باشگاه شهرخودرو: دیگر فرصتی برای بذل‌ و بخشش نداریم/ آشی که برای ما پخته‌اید خیلی شور شده است

باشگاه شهرخودرو نسبت به اشتباهات داوری علیه بازی‌های اخیر این تیم گلایه های تندی مطرح کرد.

به گزارش نود پرس، نیما شهیدی با انتقاد از قضاوت های داوران در بازی های این فصل شهرخودرو، اظهار داشت: اگر امروز جایگاه شهرخودرو در جدول جایگاه مناسبی نیست، خیلی از مسائل و سناریوها در این امر دخیل بوده اما به ضرس قاطع اشتباهات داوری بیشترین تاثیر را در این موضوع داشته است. برای مثال از گل آفساید تیم هوادار و عدم اخراج بازیکن این تیم بگیرید تا، عدم اخراج بازیکن تراکتور مقابل شهر خودرو، اخراج نشدن  زبیر نیک نفس بازیکن استقلال در دقیقه ۴۶ بازی با تیم ما و اخراج نشدن بازیکن پیکان در دقیقه ۴۴ دیدار با شهر خودرو.

وی افزود: حتی در بازی های دو تیم دیگر هم از اشتباهات داوری در امان نیستیم. در بازی حریف مستقیم ما در جدول، یک تیم گل افساید می‌زند. از اول فصل نه توییت زدیم، نه مسائل داوری را به فضای مجازی و رسانه ها کشاندیم و نه مصاحبه کردیم اما حاصل نجابتی که به خرج دادیم این بود که اشتباهات داوری برای شهرخودرو هر بازی پرتکرار تر و پررنگ تر شد.

مدیر رسانه ای تیم شهرخودرو عنوان کرد:  جواب متانت کادر فنی ما این نبود که بدترین برخورد ها با این عزیزان انجام شود. سرمربی ما بخاطر تصمیم اشتباهی که داور در بازی با هوادار گرفت، اخراج شد. تمام کادر فنی ما بیشترین کارت زرد و قرمز را گرفتند. این درحالی است که بیشترین ضرر را از داوری کردیم. سوال من این است که اگر داوران اشتباه کردند و تمام کارشناسان به این اشتباه اغراق کردند، پس چرا حاصل آن باید محرومیت اعضای تیم ما باشد؟

شهیدی ادامه داد: شاید عده ای از دوستان عنوان کنند که اشتباه داوری برای همه تیم هاست اما خواهشم از دوستان این است که بروند و جستجو کنند تا یک مورد که این اشتباهات به سودش بوده را پیدا کنند. هیچوقت چنین اتفاقی برای ما نیفتاده است و همیشه ضرر کرده ایم. وقتی این مسائل را عنوان می‌کنیم، توییت می‌زنیم یا بیانیه می‌دهیم، برخی دوستان یاد موعظه می افتند و ما را نصیحت میکنند که راجع به داوری حرف نزنید و حاشیه ایجاد نکنید. 

وی خاطرنشان کرد : این سوت ها و‌ رفتار‌ها انگار فقط برای تیم شهر خودرو است و برای سایر تیم های لیگ برتر نیست. واقعا نمی‌شود از این اشتباهات به راحتی گذشت.  متاسفانه ضربه ای که به تیم ما وارد شده، نه فقط به تیم بلکه به بخشی از یک جامعه زده شده و چند میلیون هوادار ما در استان خراسان از  این وقایع متضرر می شوند. واقعا چرا تیم شهرخودرو باید در این فصل ضربات کشنده بخورد؟ چرا باید این همه با سرنوشت یک تیم بازی بشود؟ مطمئن باشید برای این ۳ بازی دیگر هیچ اشتباه داوری ای را نمی‌بخشیم و با آن کنار نمی آییم. چون دیگر فرصتی برای بذل و بخشش نداریم.  از اول فصل تا الان باشگاه شهرخودرو، کادرفنی و همه اعضا نجابت و ادبشان را در خصوص اشتباهات و مسائل مربوطه نشان دادند و از این موضوع سو استفاده شد.

مدیر رسانه‌ای شهرخودرو توضیح داد: جا دارد اضافه کنم که هواداران پرشور و باشعور شهرخودرو، سرمنشا مشکلات و همه این مسائلی که برای شهرخودرو پیش آمد را می شناسند و این مسائل برای یک روز و دو روز نیست و از اول فصل برای تیم وجود داشته است. توصیه من برای آقایان این است که این آشی که برای تیم شهرخودرو پختند، دیگر خیلی شور شده است. دیگر بیشتر از این ادامه ندهند. چون آبروی فوتبال در خطر است و جذابیت آن را از بین می‌برد. اجازه بدهید اتفاقات در داخل مستطیل سبز رخ بدهد.

به اشتراک گذاری این مطلب!