news-details

گزارش کامل؛ تساوی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران مقابل ازبکستان (+اسامی نفرات - برنامه بازی‌ها)

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در کمتر از یکماه از زمان شروع آماده‌سازی خود با شرکت در تورنمنت کافا در اولین بازی مقابل ازبکستان به میدان رفت و به کسب نتیجه تساوی رضایت داد.

به گزارش نود پرس، پس از دریافت یک گل‌ از سوی نوجوانان ایران در نیمه نخست این دیدار، رضا قندی‌پور در دقیقه ۵۹ ‌گل تساوی تساوی‌بخش را به ثمر رساند.
در ادامه با گل ماهانی صادقی در دقیقه ۶۲ نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان حسین عبدی تغییر کرد اما گل دقیقه ۸۸ ازبک‌ها باعث شد تا بازی با تساوی ۲ بر دو به اتمام برسد.

ترکیب اولیه ایران در این بازی آرشا شکوری، اسماعیل قلی زاده، مانی غلامی، عرفان درویش عال، ابوالفضل ذولیخایی، سعید امیری، سمیر حبوباتی، امیر محمد رزاقی نیا، علیرضا شریفی، کسری طاهری و ماهان صادقی بود.

ضمن اینکه ماهان صادقی بازیکن استعدادیابی شده از سوی فدراسیون فوتبال در برنامه استعدادیابی سراسری کشور، به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب و معرفی شد.

ایران ۲ - ازبکستان ۲

 

اسامی بازیکنانی که تیم ملی نوجوانان را در این مسابقات همراهی خواهند کرد عبارتند از: آرشا شکوری، فرزاد رحیمی، عرفان درویش عالی، مانی غلامی، حسام نفری، امیرمحمد رزاقی نیا، ضرغام سعداوی، اسماعیل قلی زاده، سمیر حبوباتی، علی کمایی، کسری طاهری، محمد عسگری، نیما اندرز، علی رضا شریفی، امیررضا جدی، ماهان صادقی، ابوالفضل ذولیخایی، مهدی موسوی، ابوالفضل موردی، رضا غندی پور، امیرمهدی بهمن پور، عرفان درویش عالی و رئوف سلطانی

جمعه 23 اردیبهشت
18: ازبکستان – ایران 
21: افغانستان – قرقیزستان

شنبه 24 اردیبهشت
18: افغانستان – ازبکستان 
21: قرقیزستان – تاجیکستان

دوشنبه 26 اردیبهشت
18: ایران – قرقیزستان 
21: تاجیکستان – افغانستان

چهارشنبه 28 اردیبهشت
18: ایران – افغانستان 
21: ازبکستان – تاجیکستان

جمعه 30 اردیبهشت
18: قرقیزستان – ازبکستان 
21: تاجیکستان – ایران

به اشتراک گذاری این مطلب!