news-details

ساغلام: امیدواریم برای اولین بار در خارج از خانه پیروز شویم/ بازی با ذوب‌آهن حکم فینال را برای ما دارد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: طبیعتاً در هفته های اخیر با برد هایی که گرفتیم از انتهای جدول جدا شدیم و فردا بازی سختی در پیش داریم و بازی فردا می‌تواند فینال ما باشد.

به گزارش نود پرس از اصفهان، ساغلام، سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ذوب آهن اظهار داشت: طبیعتا در هفته‌های اخیر با بردهایی که گرفتیم از انتهای جدول جدا شدیم و فردا بازی سخت با یک حریف سخت در پیش داریم و بازی فردا برای ما حکم فینال لیگ برتر را دارد.

وی ادامه داد: در زمین به بازیکنان هر وظیفه‌ای داده بشود سعی می‌کنند که آن را به خوبی انجام دهند و فردا با توجه به نتایجی که تیم ما و سایر تیم‌ها خواهند گرفت امیدوارم حضور ما در لیگ قطعی باشد.

ساغلام خاطرنشان کرد ما در شرایطی تیم را تحویل گرفتیم که شرایط مناسبی نداشت و بدون برد در لیگ حضور داشت و از لحاظ روحی بازیکنان در شرایط سختی قرار داشتند و باشگاه در شرایط سختی بود و در این زمان کوتاه سعی کردیم نقاط ضعف را بپوشانیم و اشتباهاتمان را کمتر کردیم و از لحاظ تهاجمی تیمی شدیم که شرایطش بهتر شد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: سعی می‌کنیم آرام آرام با تیم کارهایی که نمی‌توانسیم انجام بدهیم را انجام دهیم و برای اولین بار بازی خارج خانه را با برد همراه کنیم و از لحاظ روحی روانی در شرایط بسیار خوبی هستیم و بازیکن محروم نداریم.

وی در پایان گفت خوشحالیم که در شهر زیبای اصفهان هستیم و امیدوارم با برد  و کسب سه امتیاز بازی فردا با شرایط بهتر به تبریز بازگردیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!